شروع واکسیناسیون اتباع خارجی در چین، خبرنگاران واکسینه می شوند

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، پکن واکسیناسیون کووید 19 را برای اتباع خارجی در این شهر شروع نموده است.

شروع واکسیناسیون اتباع خارجی در چین، خبرنگاران واکسینه می شوند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر امور اتباع خارجی، با مشارکت داوطلبانه و رضایت آگاهانه، اتباع خارجی 18 ساله یا بالاتر واجد شرایط واکسیناسیون می توانند به وسیله کارفرمایان خود یا دفاتر محلی محل سکونت برای دریافت واکسن نوبت بگیرند.

در این برنامه از واکسن های غیرفعال SARS-CoV-2 در دو دز استفاده خواهد شد. این واکسن ها برای اتباع خارجی تحت طرح بیمه اجتماعی پکن رایگان است. دیگران با نرخ فعلی 93.5 یوان (14.29 دلار) در هر دز باید هزینه واکسیناسیون را پرداخت نمایند.

برنامه Health Kit به ساکنان خارجی واکسینه شده این امکان را می دهد تا پس از تکمیل دو دز گواهی واکسیناسیون را دریافت نمایند.

نه تنها پکن، شهرهای دیگر از جمله شانگهای و ووهان نیز واکسیناسیون اتباع خارجی را به زودی شروع می نمایند؛ مقامات شهرداری شانگهای روز سه شنبه هفته گذشته اعلام کردند که ساکنان خارجی می تواند واکسن کووید 19 را از 29 مارس (فردا) دریافت نمایند.

ساکنان خارجی می توانند نوبت واکسیناسیون را به وسیله سرویس برنامه Health Cloud رزرو نموده و با نشان دادن شناسه اقامت معتبر یا گذرنامه خود، دز واکسن را در مکان های معین شده دریافت نمایند.

وزارت خارجه چین همچنین به خبرنگاران رسانه های خارجی امکان واکسیناسیون با واکسن چینی را فراهم می نماید.

منبع: فارس

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1307

به "شروع واکسیناسیون اتباع خارجی در چین، خبرنگاران واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون اتباع خارجی در چین، خبرنگاران واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید