آمار واقعی کرونا بسیار بیشتر از اعلام های رسمی است

به گزارش دنیای راه راه، تحقیقات و ارزیابی های مختلف نشان می دهد که آمار واقعی ویروس کرونا بسیار بیشتر از آن چیزی است که است که در رسانه ها عنوان می گردد.

آمار واقعی کرونا بسیار بیشتر از اعلام های رسمی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، آنالیزهای مختلف نشان میدهد تعداد واقعی افراد مبتلا به ویروس کرونا حداقل در ایالات متحده آمریکا بسیار بیشتر از چیزی است که اعلام می گردد.

تحقیقات مبتنی بر نرم افزارهای هوشمند و تخمین دقیق افراد پذیرش نشده در بیمارستان های مختلف نشان می دهد در ایالات متحده آمریکا آمار رسمی و واقعی باید چیزی بیش از دو و نیم برابر نرخ فعلی باشد.

تعداد زیادی از مبتلایان به ویروس کرونا به پزشک مراجعه نمی نمایند و در خانه خود را قرنطینه می نمایند. این افراد که تعداد آنها بسیار زیاد و در حدود بیش از 500 هزار نفر تخمین زده می گردد جز آمار رسمی نیستند.

در بریتانیا نیز بیش از یک سوم موارد ابتلا به کرونا شناسایی نشده اند. در این کشور آمار نگران نماینده تری هم وجود دارد که به درگذشت بیماران کرونایی درخانه مربوط می گردد.

نزدیک به 450 هزار مورد کرونایی نیز در بریتانیا شناسایی نشده اند.

آمار در برزیل به عنوان دومین مرکز جهانی کرونا نیز به میتواند بسیار وخیم تر از چیزی که در رسانه ها عنوان می گردد باشد.

تحقیقات موسسه ای پزشکی در دالاس حاکی از آن است در کشورهایی نظیر بریتانیا، آمریکا و برزیل که مراکز جهانی کرونا محسوب می شوند آمار واقعی حداقل دو برابر بیشتر از چیزی است که اعلام می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 856

به "آمار واقعی کرونا بسیار بیشتر از اعلام های رسمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار واقعی کرونا بسیار بیشتر از اعلام های رسمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید