استقبال ترامپ از پیشنهاد برجامی نخست وزیر انگلیس

به گزارش دنیای راه راه، رئیس جمهور آمریکا از اظهارات دیروز نخست وزیر انگلیس مبنی بر جایگزین کردن توافق هسته ای با توافق ترامپ استقبال کرد.

استقبال ترامپ از پیشنهاد برجامی نخست وزیر انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به گفت وگوی دیروز بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس که در آن به توافق هسته ای اشاره نموده بود، در صفحه توییترش نوشت: بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اظهار کرد که ما باید توافق [هسته ای] ایران را با توافق ترامپ جایگزین کنیم. من موافقم!

جانسون، روز گذشته در گفت وگو با شبکه بی.بی.سی گفته بود: اگر قرار است ما [برجام] را با چیزی جایگزین کنیم، بیایید آن را با یک توافق ترامپ جایگزین کنیم.

او اضافه نمود: رئیس جمهور ترامپ یک توافق کننده خیلی خوب است. بالاخره یک طوری باید مانع دستیابی ایران به یک سلاح هسته ای شویم.

دولت آمریکا در ماه مه سال 2018 با ادعای ناقص بودن این توافق از آن خارج شد. از آن پس، مقامات آمریکایی مطرح نموده اند که باید به توافقی جدید با ایران دست یافت که موارد دیگری از فعالیت های ایران را از جمله برنامه موشکی آن در بر بگیرد، ایران نیز همیشه تاکید نموده که در صورت بازگشت آمریکا به برجام و در چارچوب همان توافق حاضر به مذاکره در این رابطه است..

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 405

به "استقبال ترامپ از پیشنهاد برجامی نخست وزیر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال ترامپ از پیشنهاد برجامی نخست وزیر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید