اهدای اقلام بهداشتی توسط پزشک انزلیچی مقیم کانادا

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، با توجه به شیوع ویروس کرونا در گیلان و اعلام خطر جدی از سوی مسئولان ارشد استان برای جلوگیری از مسافرت به گیلان در ایام نوروز در پیش رو و همچنین اعلام شرایط قرمز در بعضی شهرهای استان از جمله بندرانزلی، پزشکان نیز حتی از فرسنگ ها دورتر از میهن اسلامی به یاری هموطنان خود شتافته و با ارسال یاری های نقدی و کالاهای مورد احتیاج علاوه بر ابراز همدردی با همشهریانشان باری نیز از دوششان برداشته و یاری حال این روزهای هموطنانشان در روزهای بحرانی باشند.

اهدای اقلام بهداشتی توسط پزشک انزلیچی مقیم کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این بین مؤسسه فرهنگی و اجتماعی طرح زنگ مهربانی نو در بندرانزلی که در دو سال گذشته فعالیت های چشمگیری را با برپایی مراسم مختلف و همچنین کمک های مردمی و خیرخواهانه به مردم بندرانزلی را در کارنامه فعالیت خود دارند این بار با برقراری ارتباط در فرامرزها بار دیگر ثابت کردند که در کنار کوشش های دولتمردان برای کمک به کادر پزشکی ما نیز به نوبه خود سهمی در این عزم ملی داریم و همواره پای کار هستیم.

صادق صیاد مدیر این مؤسسه و در این باره در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: با انجام فراخوان کمک به مردم در فضای مجازی، مثل همواره مردم جلوتر از مسئولان پای کار آمده و با اهدای کالا و کمک های نقدی ما را در امر کمک رسانی به جامعه محروم شهرمان کمک کردند.

وی اضافه نمود: دکتر پریسا صیاد به وسیله فضای مجازی خواهان مشارکت در کمک به همشهریان خود شد که با اعلام شماره حسابی به ایشان تا به امروز حدود 50 میلیون تومان برای خرید مایحتاج پزشکی شهر برای اهدای آن به مردم و کادر پزشکی بیمارستان واریز نموده است.

صیاد ادامه داد: با کمک این پزشک خیر تا به امروز 90 پکیج گان و کلاه، 200 عدد گان خالی، 105 عدد کلاه خالی، 200 عدد عینک، 104 لیتر مواد ضد عفونی کننده، 100 عدد ماسک سه لایه قابل شستشو، 10 کارتن دستکش 100 عددی، 450 عدد سردست و 10 هزار عدد پد الکلی خریداری و در بین مردم و کادر پزشکی بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی در حال توزیع است.

وی همچنین با اشاره به تهیه 200 لیتر الکل و چهار کارتن آلوئه ورا برای تهیه ژل ضدعفونی، گفت: با حساب سرانگشتی می توان متوجه شد که تعداد کالاهای خریداری شده بیشتر از 50 میلیون تومان قیمت دارد که باید بگویم علاوه بر کمک 12 میلیون تومانی سهراب متقی شهروند بندرانزلی ساکن تهران به همشهریانش، با استفاده از ارتباطات این شهروند انزلیچی توانستیم کلیه اقلام ذکر شده را با تخفیف ویژه تهیه کنیم.

صیاد یادآور شد: دکتر صیاد همچنین اعلام نموده که با تخصیص مبلغ 25 میلیون تومان در زمینه اشتغالزایی برای خانم های خانه داری که در این روزهای سخت همسرانشان در خانه مانده و بیکار شده اند پارچه های مورد تأیید وزارت بهداشت را تهیه نموده و توسط همین خانم ها ماسک در منزل فراوری و به هر نفر نیز مبلغ 500 هزار تومان به عنوان دستمزد پرداخت گردد.

وی گفت: کلیه ماسک هایی فراوری شده از این طریق نیز به صورت رایگان در بین شهروندان بندرانزلی توزیع می گردد تا مردم با خیالی آسوده تر به جنگ با کرونا رفته و با همت و کمک همدیگر این ویروس منحوس را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 533

به "اهدای اقلام بهداشتی توسط پزشک انزلیچی مقیم کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای اقلام بهداشتی توسط پزشک انزلیچی مقیم کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید