ایالت نیویورک در تعداد مرگ ومیر بر اثر کرونا از چین پیش افتاد

به گزارش دنیای راه راه، فرماندار ایالت نیویورک از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این ایالت به بیش از 3500 نفر اطلاع داد که این رقم از آمار قربانیان کرونا در کشور چین بیشتر است.

ایالت نیویورک در تعداد مرگ ومیر بر اثر کرونا از چین پیش افتاد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، اندرو کوئومو فرماندار ایالت نیویورک روز شنبه در نشست خبری روزانه خود که همچون روزهای گذشته به صورت ویدیویی برگزار گردید، خاطرنشان کرد که طی 24 ساعت گذشته 630 نفر به شمار قربانیان ویروس کرونا در این ایالت افزوده شده و آمار کلی به 3565 نفر رسیده است.

بدین ترتیب ایالت نیویورک که با جمعیتی در حدود 19.5 میلیون نفر چهارمین ایالت پرجمعیت آمریکا محسوب می گردد، از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا از کشور 1.4 میلیارد نفری چین -که در رسانه های غربی به عنوان مبدأ شیوع کرونا در دنیا معرفی می گردد- پیش افتاده است.

فرماندار ایالت نیویورک شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت را نیز بالغ بر 113 هزار نفر اعلام نموده است. به گفته وی، در 24 ساعت گذشته بیش از 10800 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایالت نیویورک شناسایی شده است.

ایالت نیویورک به تنهایی حدود 39 درصد از کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا (بیش از 290 هزار نفر) را در خود جای داده است. بیش از 45 درصد از موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در آمریکا نیز در نیویورک رخ داده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 632

به "ایالت نیویورک در تعداد مرگ ومیر بر اثر کرونا از چین پیش افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایالت نیویورک در تعداد مرگ ومیر بر اثر کرونا از چین پیش افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید