بهاروند: معیار انتخابات فدراسیون، اساسنامه است، اگر بازنشسته بودم، نگذارند در انتخابات شرکت کنم

به گزارش دنیای راه راه، سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید نمود که ملاک و معیار انتخابات فدراسیون اساسنامه خواهد بود و هیچ شخصی نمی تواند برای فوتبال تصمیم گیری کند.

بهاروند: معیار انتخابات فدراسیون، اساسنامه است، اگر بازنشسته بودم، نگذارند در انتخابات شرکت کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال پس از سرانجام برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی درباره بحث مجمع برگزار کردیم و فکر می کنم نتیجه آن هم اعلام شد و اعضای محترم مجمع توانستند با قاطعیت اساسنامه را تصویب نمایند تا به فرایند انتخابات برویم.

وی در پاسخ به این سوال که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت خواهد نمود؟ گفت: انشالله هرچه خواست خدا باشد، فعلا نمی دانم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع که براساس تصویب مجلس و طبق قانون بازنشستگی او نمی تواند در انتخابات شرکت کند، توضیح داد: اگر من بازنشسته بودم، نگذارند. ملاک و معیار انتخابات فقط اساسنامه است ولاغیر و هیچ شخصی نمی تواند برای فوتبال تصمیم گیری کند، نه من و نه کس دیگری. اینکه افراد بیرون نظرشان را بگویند برای ما محترم است اما فوتبال اساسنامه دارد.

بهاروند در پاسخ به این سوال که بازنشسته است یا نه؟ اعلام نمود: به هر حال مراجع ذ ی صلاح استعلام می گیرند بالاخره من یا بازنشسته هستم یا نه، البته بحث فقط بازنشستگی من نیست. بر اساس اسنامه فدراسیون فوتبال خیلی ها می توانند شرکت نمایند و اگر غیرقانونی باشد جلوی آنها گرفته خواهد شد.

وی در مورد این موضوع که گفته شده بود 8 نفری که قرارداد ویلموتس را امضا نموده اند نمی توانند در انتخابات شرکت نمایند، مطرح کرد: چه کسی این موضوع را گفته است؟

سرپرست فدراسیون فدراسیون در مورد اینکه قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس این موضوع را مطرح نموده است، شرح داد: فدراسیون فوتبال اساسنامه دارد، اگر در اساسنامه چنین موضوعی مطرح شده باشد قطعا ما در انتخابات شرک نخواهیم کرد. ملاک و معیار اساسنامه است و افراد نمی توانند برای فوتبال تصمیم گیری نمایند. اگر مجلس قانونی مصوب کند، ما قبول می کنیم اما شخص نمی تواند تصمیم گیری کند.

بهاروند در مورد پرونده ویلموتس گفت: این پرونده مراحل خودش را طی می نماید و اجازه دهید این پرونده پیگیری گردد، الان در این خصوص صحبتی گردد، در آینده اگر مسئله ای پیش بیاید می گویند که فلانی اطلاعات پرونده را به بیرون داد.

وی در پاسخ به این سوال که تاریخ انتخابات فدراسیون چه زمانی خواهد بود؟ اعلام نمود: هیئت رئیسه انشاءالله در همین یکی دو روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد و در جلسه درباره زمان انتخابات تصمیم گیری خواهد شد. حدس بنده این است که انتخابات اواخر بهمن ماه برگزار گردد. فرایند انتخابات و ثبت نام آن حدود 70 روز طول می کشد. قطعا ما دنبال این هستیم که انتخابات با حضور افراد برگزار گردد چون شرایط انتخابات با مجمع تفاوت دارد. در بحث رای گیری درباره اساسنامه رای گیری مخفی نیست و درباره انتخاب افراد رای گیری مخفی باید باشد و بعد از آن اعلام گردد. امیدواریم که بتوانیم مجمع و انتخابات را برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد بحث میزبانی ایران در جام ملت های آسیا توضیح داد: کارهای این مسئله را هم در حال اجرا هستیم یکسری استعلام ها را می خواستند که وزیر ورزش یاری کردند و در حال دریافت این استعلام ها هستیم. ما خوشبین هستیم و کوشش مان را انجام می دهیم. به هر حال کشورهای دیگر هم رقیب ما هستند ولی ما سعی می کنیم که میزبانی جام ملت ها را بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1072

به "بهاروند: معیار انتخابات فدراسیون، اساسنامه است، اگر بازنشسته بودم، نگذارند در انتخابات شرکت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: معیار انتخابات فدراسیون، اساسنامه است، اگر بازنشسته بودم، نگذارند در انتخابات شرکت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید