بیمه سلامت کردستان پاسخ گوی سوالات کرونایی ایرانیان

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/کردستان مسئول روابط عمومی بیمه سلامت کردستان گفت: پزشکان بیمه سلامت کردستان به صورت آنلاین به وسیله سامانه 1666 پاسخ گویی سوالات هموطنان درخصوص بیماری کوید19 هستند.

بیمه سلامت کردستان پاسخ گوی سوالات کرونایی ایرانیان

افشین نصری امروز(26 اسفند) در جمع خبرنگاران، از پاسخ گویی پزشکان و کارشناسان بیمه سلامت کردستان به سوالات بیمه شدگان و سایر مردم ایران به صورت برخط به وسیله سامانه 1666 خبرداد.

وی این اقدام را در راستای استراتژی سازمان بیمه سلامت ایران در مورد مبارزه با ویروس کرونا و به منظور کاهش استرس هموطنان اعلام نمود و اضافه کرد: براساس برنامه زمانبندی سازمان متبوع از ساعت 18 روز دوشنبه 26 اسفند لغایت ساعت8 صبح سه شنبه 27 اسفندماه تمامی تماس های گرفته شده با سامانه1666 به پزشکان مستقر در اداره کل بیمه سلامت کردستان جهت مشاوره و پاسخ گویی ارجاع خواهدشد.

مسئول روابط عمومی بیمه سلامت کردستان، بیان نمود: از ابتدای طرح تا به امروز بیش از 15هزار تماس تلفنی با این مرکز ثبت شده است که در قدم اول کوشش ما این است که ضمن ارائه اطلاعات به مردم یاری کنیم که آرامش داشته باشند.

نصری ذکر کرد: به تماس گیرندگانی که با علائم اولیه و مشکوک روبرو باشند، توصیه می گردد که در منزل استراحت و از تردد در سطح شهر خودداری نموده و بعد از بروز علائم اصلی بیماری مانند تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نمایند، این موضوع علاوه بر کاهش بار مراجعات غیرضروری به مراکز بهداشتی و درمانی، موجب شده که چرخه انتقال بیماری کنترل به افرادی که بیماری آن ها ثابت شده است، خدمات بهتری ارائه گردد.

وی در انتها یادآور شد: سامانه تلفنی 1666 سازمان بیمه سلامت ایران در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان سازمان و با هدف بهره مندی از نظرات، نقدها، پیشنهادات و شکایات بیمه شدگان سازمان به صورت پاسخ گوی 24 ساعته راه اندازی شد و در این مقطع زمانی حساس کشور و پس از شیوع کرونا ویروس همگام با کادر درمان کشور به مبارزه با این ویروس پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 583

به "بیمه سلامت کردستان پاسخ گوی سوالات کرونایی ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه سلامت کردستان پاسخ گوی سوالات کرونایی ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید