بیژن: نساجی از جدول خارج شده بود، پرسپولیس باید 4 گل به پدیده می زد

به گزارش دنیای راه راه، مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: تیم ما از جدول خارج شده بود، ولی کسب دو پیروزی پیاپی امیدها را در نساجی زنده کرد.

بیژن: نساجی از جدول خارج شده بود، پرسپولیس باید 4 گل به پدیده می زد

مجتبی بیژن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیمش بعد از کسب دو برد مهم برابر سایپا و نفت مسجدسلیمان گفت: این دو بازی مهمترین بازی های ما در این فصل بود که نساجی را دوباره به جدول بازگرداند. اگر در این دو مسابقه نتیجه نمی گرفتیم شرایط نساجی برای ماندن در لیگ برتر بسیار بد می شد، ولی خوشبختانه شش امتیازی مهم گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی در لیگ برتر ماندگار خواهد شد؟، شرح داد: کار ما بسیار سخت است و هنوز در منطقه قرمز قرار داریم. ما متأسفانه در نیم فصل اول چند بازی را خیلی راحت از دست دادیم که خودمان مقصر بودیم و البته بدشانسی هم آوردیم. نساجی واقعاً از جدول خارج شده بود، ولی این دو برد امیدها را در تیم ما زنده کرد. حالا اختلاف کمی با تیم های بالایی داریم که قابل جبران است و می توانیم این فرایند را ادامه دهیم. ما در دو بازی اخیر گلی هم دریافت نکردیم و در بازی جام حذفی برابر سایپا نیز 120 دقیقه گل نخوردیم که این فاکتور مثبتی است.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران در چند سال اخیر بوده است که دو بار هم به فینال آسیا رفت. آنها در بازی قبلی برابر پدیده هم خیلی خوب بازی کردند و باید چهار گل به این تیم می زدند که البته موقعیت های شان تبدیل به گل نشدند. پرسپولیس با جذب چند بازیکن قوی تر از نیم فصل اول شده است و ما بازی سختی داریم. البته تیم ما هم شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی و فنی دارد و قطعاً برای دریافت سه امتیاز بازی خواهیم کرد. فکر می کنم با توجه به سبک بازی دو تیم، شاهد یک مسابقه جذاب باشیم که امیدوارم نتیجه به سود ما رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1293

به "بیژن: نساجی از جدول خارج شده بود، پرسپولیس باید 4 گل به پدیده می زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیژن: نساجی از جدول خارج شده بود، پرسپولیس باید 4 گل به پدیده می زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید