تدابیر جدید برای طرفداران فولاد، الگوبرداری از لیگ های اروپایی

به گزارش دنیای راه راه، ساسان طاهری مسئول فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره تمهیدات این باشگاه برای شناسایی مشکلاتی که باعث بروز ناهنجاری در بین تماشاگران بازی های این تیم می شد گفت: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا نه تنها روی تعطیلی رقابت های لیگ برتر بلکه در برنامه ریزی های فرهنگی باشگاه نیز تأثیر گذاشته است و نتوانستیم طبق برنامه زمانبندی مدنظرمان از همیار طرفدار استفاده کنیم.

تدابیر جدید برای طرفداران فولاد، الگوبرداری از لیگ های اروپایی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی ادامه داد: حدود 150 عضو را از بین طرفداران فعال فولاد خوزستان انتخاب کردیم تا از آنها در راستای سالم سازی ورزشگاه استفاده کنیم. برای این کار از کشورهای اروپایی الگوبرداری کردیم تا امور مربوط به نظم و انضباط بازی ها را طرفداران در بین خودشان ایجاد نمایند.

مسئول فرهنگی باشگاه فولاد توضیح داد: قرار بود از اواخر بهمن ماه سال گذشته از همیار طرفدار استفاده کنیم اما تعطیلی لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا روی این موضوع تأثیر مستقیم گذاشت.

طاهری یادآور شد: با حمایت های مدیر کارخانه و مدیرعامل باشگاه توانستیم محیط کاملاً فرهنگی را در داخل مجموعه ورزشی شهدای فولاد ایجاد کنیم تا بتوانیم به تماشاگران و لیدرهای خودمان قبل از بازی، آرامش تزریق کنیم.

طاهری درباره اقدامات سخت افزاری انجام شده در داخل ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد تاکید نمود: چنین ورزشگاهی طوری طراحی شده است که قبل از ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه دو لایه حفاظتی برای شناسایی آنها وجود دارد. حالا تصمیم داریم لایه سوم را برای اینکه طرفدار بداند در کدام جایگاه قرار بگیرد و کسی حق او را ضایع نکند ایجاد کنیم.

وی در خاتمه گفت: تعطیلی لیگ برتر فرصت لازم را در اختیارمان قرارداد تا اشتباهات خود را پیدا کنیم و برای اصلاح آن کوشش کنیم. وظیفه آگاهی رسانی به تماشاگران خود را داریم تا خیال آنها را بابت همه چیز راحت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 681

به "تدابیر جدید برای طرفداران فولاد، الگوبرداری از لیگ های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر جدید برای طرفداران فولاد، الگوبرداری از لیگ های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید