ترافیک در جاده های کندوان سنگین و هراز نیمه سنگین است

به گزارش دنیای راه راه، فرمانده پلیس راه مازندران از ترافیک محورهای خروجی از استان مازندران در آخرین روز تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: اکنون در راستا شمال به جنوب محورهای کندوان سنگین و هراز نیمه سنگین است.

ترافیک در جاده های کندوان سنگین و هراز نیمه سنگین است

سرهنگ علیرضا قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان تعطیلات 2 روزه عید فطر شاهد افزایش خروج مسافران از مازندران هستیم که باعث ترافیک نیمه سنگین در جاده کندوان در محدوده هزار چم به کندوان سنگین است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام قبلی تردد در محور کندوان از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با خروج بار ترافیکی در ساعت های آینده این راستا از سمت مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد که براساس اعلام قبلی تا 2 بامداد روز سه شنبه 6 خردادماه با توجه به حجم ترافیکی ادامه دارد.

وی شرح داد: جاده هراز نیز در محدوده گزنک به پلور راستا شمال به جنوب شاهد ترافیک نیمه سنگین ولی روان هستیم .

لازم به ذکر است که تردد انواع خودروها از ساعت 13 امروز در جاده هراز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 نیز تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: تردد در جاده سوادکوه علی رغم پرحجم بودن خودروها به صورت روان در جربان است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ترافیک سنگین و افزایش حجم تردد خودروها در جاده های منتهی به مازندران ، از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن تمامی وسایل مورد نیاز با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنند تا رسیدن به مقصد از خودروهای خود پیاده نشده و تجمع نکنند.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز شرایط هوای این منطقه را ابری اظهار داشت و گفت : هم اکنون دمای هوا در این منطقه 12 درجه سانتی گراد است.

کرمعلی اسدی افزود : از بعد از ظهر امروز بارندگی پراکنده و بتدریج شاهد کاهش دما و وزش باد خواهیم بود.

حدود 110 کیلومتر از راستاجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از راستا حدود 170 کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 758

به "ترافیک در جاده های کندوان سنگین و هراز نیمه سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در جاده های کندوان سنگین و هراز نیمه سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید