ترامپ ازچه دارویی پس از ابتلا به کرونا استفاده می کند؟

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران : رئیس کارکنان کاخ سفید به شیوه درمان ترامپ و داروهایی که پس از ابتلا به کرونا استفاده می کند اشاره نکرد.

ترامپ ازچه دارویی پس از ابتلا به کرونا استفاده می کند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از همشهری آنلاین: مارک میدوز که بدون زدن ماسک با خبرنگاران در کاخ سفید گفتگو می کرد، اعلام کرد پزشکان لحظه به لحظه دانلد ترامپ و همسرش ملانیا را زیر نظر دارند و در نخستین ساعت های پس از مثبت شدن آزمایش کرونا، تنها نشانه هایی ملایم از این بیماری در رئیس جمهوری آمریکا دیده شده است. ضمن اینکه میدوز به شیوه درمان ترامپ و داروهایی که او استفاده می کند اشاره نکرد.

رئیس کارکنان کاخ سفید گفت: آقای ترامپ بسیار پرتوان نشان داده و با وجود ابتلا به کرونا، از نزدیک اوضاع اقتصادی و شیوع ویروس را بررسی می کند. میدوز در گزارش به خبرنگاران هیچ اشاره ای به شرایط سلامتی بانوی اول کاخ سفید نکرد و به نظر می رسد جوان تر بودن ملانیا ترامپ نسبت به رئیس جمهوری آمریکا باعث شده او دست کم تا امروز چندان تحت تاثیر کرونا قرار نگرفته باشد.

پزشکان پیش تر گفته بودند 74 ساله بودن ترامپ و بالا بودن وزن او باعث می شود در گروه بیماران پرخطر کووید-19 دسته بندی شود. بر اساس داده های پزشکی، افراد 65 تا 74 ساله در مقایسه با گروه سنی 18 تا 29 سال پنج برابر بیشتر خطر بستری شدن دارند و خطر مرگ در آنها هم 90 برابر بیش از جوان ترهاست.

از سوی دیگر، نتیجه آزمایش کرونا در جرد کوشنر و همسرش ایوانکا ترامپ هم منفی اعلام شد تا تعداد مبتلایان کووید-19 در خانواده ترامپ تا امروز روی همان عدد دو باقی بماند. از دیگر نزدیکان و اعضای ارشد کاخ سفید هنوز موردی دیگر از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 959

به "ترامپ ازچه دارویی پس از ابتلا به کرونا استفاده می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ ازچه دارویی پس از ابتلا به کرونا استفاده می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید