تسهیل امور برای توسعه بخش خصوصی، اولویت دولتمردان سال 1400 باشد

به گزارش دنیای راه راه، اعضای هیات نمایندگان اتاق همدان با استاندار همدان ملاقات و بر اهمیت برطرف موانع فراوری و حمایت ویژه از این بخش تاکید کردند.

تسهیل امور برای توسعه بخش خصوصی، اولویت دولتمردان سال 1400 باشد

علی اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان در این نشست اشاره به اهم فعالیت های این اتاق در سال 99 ، اظهار کرد: سال گذشته سالی سخت برای فعالان مالی استان بود اما با تدابیری که لحاظ شد به همت تلاشگران عرصه اقتصاد آسیب ها به حداقل رسید.

رئیس اتاق همدان با تاکید بر انتخاب شعار سال مبنی بر جهش فراوری، پشتیبانی و مانع زدایی ها ابراز امیدواری کرد: در سال جدید شاهد تسهیل امور در جهت توسعه هر چه بیشتر بخش خصوصی در کشور باشیم.

او حضور افراد کارآمد،دلسوز و متعهد در میان اعضا هیئت نمایندگان اتاق را از شاخصه های مهم ارتقا کیفی صندلی اتاق همدان دانست و گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو در اتاق چشم انداز دقیق و مدونی تا خاتمه دوره ترسیم شده که امیدواریم بتوانیم در خاتمه نهمین دوره اتاق به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان در ادامه این نشست با اشاره به مساعدت مدیریت ارشد استان در برگزاری منظم جلسات شورای مصاحبه،وفاق و همدلی ایجاد شده مابین مدیران دستگاه های اجرایی استان و فعالین مالی بخش خصوصی را مرهون دقت نظر و توجه ویژه استاندار همدان به بخش خصوصی دانست و خواهان تدوین تقویم زمانبندی برگزاری جلسات شورای مصاحبه در سال آینده شد.

در ادامه علی اکبر فلاح، نایب رئیس اتاق همدان با اشاره های تلاش های مداوم رئیس اتاق همدان در راستای تسهیل امور فعالان مالی از فعالیت ها و تعاملات مجموعه استانداری همدان در جهت اعتلا صندلی بخش خصوصی استان قدردانی کرد.

طاهره ایزدی، دبیرکل اتاق همدان نیز در این جلسه از تعاملات مستمر مجموعه استانداری با اتاق همدان تقدیر و تاکید نمود: از ابتدای دوره هشتم اتاق با شناسایی هسته های جدید و تقویت تشکل گرایی در فعالین مالی و اعضا اتاق هم اکنون با 23 تشکل مالی فعال توانستیم انگیزه مطالبه گری و حل و فصل موانع تخصصی هر تشکل را در بین فعالین مالی تقویت نماییم.

در ادامه هادی خورشیدی مسئول دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و مشاور ارشد بانکی اتاق همدان حضور نماینده اتاق بازرگانی در شورای هماهنگی بانکها را امری مهم دانست و تاکید نمود: در سال جدید انتظار می رود بانک های خصوصی ملزم به رعایت و تخصیص 50 درصد از منابع به امر تسهیلات باشند.

او اضافه کرد: هم اکنون نسبت مصارف به منابع در استان 69.2 است و میانگین این موضوع در کشور هم نزدیک به70 درصد است.

او در ادامه خاطر نشان ساخت با پپگیری های مستمر مدیریت ارشد استان و هاماهنگی و تعاملات بیشتر بانک های استان انتظار می رود گام های بلندی به سمت صنعتی شدن استان همدان برداریم.

عبدالحمید ایزدی عضو هیئت رئیسه اتاق همدان نیز در این جلسه از تعاملات سازنده و اثربخش استانداری همدان با اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان تقدیر نمود و گفت در مبانی اخلاقی ما دعایی بالاتر از عاقبت به خیری نیست که از خدای متعال خواهانیم در سال آینده سال نکویی برای همه فعالین مالی استان باشد.

در خاتمه این نشست سید سعید شاهرخی، استاندار همدان با اشاره به تهیه و تدوین کارنامه اتاق همدان در سال 99 اظهار کرد: اتاق همدان در سال های اخیر بسیار توانمند بوده و تلاش ها و تلاش های آنها قابل تشکر و تقدیر است.

او اضافه کرد: نگاه ما به مجموعه اتاق بازرگانی استان، یک نگاه ویژه و موثر است و در استان اقدامات خوب و موثری توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

استاندار همدان خاطر نشان ساخت با توجه به اقداماتی که در حوزه وزارت نیرو در استان در دست انجام است، مشکل خاصی در تامین و انجام زیرساخت های صنعتی در استان وجود ندارد،مدیریت ارشد استان اضافه کرد با ارتباط و تعامل با اتاق بازرگانی می توان زمینه جهش فراوری را در استان فراهم و آهنگ توسعه را نیز شدت بخشید.

او در خاتمه ابراز امیدواری کرد: در سال جدید، همچون گذشته شاهد نقش آفرینی هرچه بیشتر بخش خصوصی در استان باشیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1321

به "تسهیل امور برای توسعه بخش خصوصی، اولویت دولتمردان سال 1400 باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل امور برای توسعه بخش خصوصی، اولویت دولتمردان سال 1400 باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید