تعطیلی مجموعه های ورزشی و استخرهای شهرداری مشهد تا انتها هفته

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد همه مجموعه های ورزشی و استخر شهرداری مشهد تا انتها هفته جاری تعطیل گردد.

تعطیلی مجموعه های ورزشی و استخرهای شهرداری مشهد تا انتها هفته

حسن نوری امروز در حاشیه پاسخگویی مستقیم به سوالات شهروندان در مرکز 137 شهرداری مشهد اظهار کرد: در صورت کاهش شیوع بیماری کرونا و سفید شدن شرایط، دوباره این مجموعه ها بازگشایی خواهد شد.

بر اساس اعلام شهرداری مشهد وی اضافه نمود: ورزش بانوان با توجه به کمبود زیرساخت ها در این حوزه از اولویت های ماست. طبق مصوبه شورای شهر، ایجاد سایت ویژه ورزش بانوان در پارک های سطح شهر در دستور کار قرارگرفت که این سایت در 4 منطقه 5، 4، 8 و 2 ایجاد شده است تا در اختیار ورزش بانوان برای ورزش هایی چون دوچرخه سواری، اسکیت و پیاده روی قرار گیرد.

نوری بیان نمود: مهم ترین درخواست های شهروندان در تماس های روز جاری با 137 به موضوع ورزش همگانی اختصاص داشت که ما نیز اولویت خود را تکریم شهروندان قرار داده و برنامه ویژه ای را برای تجهیز بوستان ها به وسایل ورزشی در پی درخواست های شهروندی 137 انجام داده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 527

به "تعطیلی مجموعه های ورزشی و استخرهای شهرداری مشهد تا انتها هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مجموعه های ورزشی و استخرهای شهرداری مشهد تا انتها هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید