تعلیق حساب های مسافران اوبر در مکزیک از ترس کرونا

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، این کاربران از خودروهای دو راننده اوبر استفاده نموده بودند که آنها با افرادی با احتمال ابتلاء به ویروس کرونا در تماس بودند.

تعلیق حساب های مسافران اوبر در مکزیک از ترس کرونا

برای سفر با هزینه تورهای پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

افراد یادشده فعلاً امکان استفاده از خدمات اوبر را نخواهند داشت تا اطمینان کسب گردد آنها به ویروس کرونا مبتلا نشده اند. در خصوص رانندگان مشکوک هم همین تصمیم اتخاذ شده است.

ماهیت ویروس کرونا در حال حاضر هنوز ناشناخته است و دانشمندان هشدار داده اند که ویروس یادشده می تواند تا دو هفته خود را مخفی کند و بدون ایجاد بیماری در فرد ناقل او را به عامل انتشار ویروس به دیگران مبدل کند. از همین رو مقررات سختگیرانه ای در خصوص افرادی که با مبتلایان به کرونا تماس داشته اند، وضع شده است.

اوبر برای آنالیز شرایط افراد مشکوک به ابتلاء به کرونا در این کشور در حال همکاری با مقامات محلی است. بیشترین نگرانی در خصوص راننده ای است که یک فرد مبتلا به کرونا را که از لس آنجلس به مکزیک آمده بود، به مقصد رسانده است. تا به حال علائم ابتلاء به کرونا در هیچ یک از افراد یادشده مشاهده نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 359

به "تعلیق حساب های مسافران اوبر در مکزیک از ترس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق حساب های مسافران اوبر در مکزیک از ترس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید