تلاش فدراسیون جهانی تیراندازی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک با گسترش کرونا

به گزارش دنیای راه راه، فدراسیون جهانی تیراندازی سعی می کند تا مسابقات انتخابی المپیک طبق برنامه تصمیم گرفته شده انجام شود تا حقی از ورزشکاران ضایع نشود.

تلاش فدراسیون جهانی تیراندازی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک با گسترش کرونا

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانی تیراندازی گفت که تلاش می کند تا نحوه مسابقات انتخابی المپیک 2020 را که در سال 2017 تصمیم گرفته شده حفظ شود. ISSF امیدوار است همه مسابقات برنامه ریزی شده قبل از بازی های المپیک انجام شود تا حقوق همه ورزشکاران طبق قوانین و مقررات برای کسب سهمیه المپیک حفظ شود.

به همین دلیل جام جهانی هند که قرار بود در ماه مارس انجام شود و امتیاز آن در رده بندی جهانی تاثیر داشت به ماه می موکول شد. فدراسیون جهانی تیراندازی کاملا با پیشنهاد کمیته برگزار کننده مبنی بر تقسیم مسابقات به دو بخش تفنگ - تپانچه و اهداف پروازی موافقت کرد. مسابقات تفنگ - تپانچه چهارم تا 13 ماه می و مسابقات اهداف پروازی 20 تا 29 ماه می انجام خواهند شد.

با این حال شرایط ویروس کرونا همچنان غیرقابل پیش بینی است. با شیوع این ویروس محدودیت هایی وجود دارد و اقداماتی در برخی از کشورهای جهان در حال انجام است. بنابراین فدراسیون جهانی تیراندازی از همه کشورهای عضو می خواهد که در رزرو پرواز و هتل دقت کنند.

فدراسیون جهانی تیراندازی تا 15 آوریل به کشورهای میزبان مهلت داده تا تصمیم بگیرند که مسابقات برگزار خواهد شد یا خیر و کشورهای شرکت کننده هم تصمیم بگیرند که در مسابقات جهانی یا قاره ای شرکت می کنند یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 572

به "تلاش فدراسیون جهانی تیراندازی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک با گسترش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش فدراسیون جهانی تیراندازی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک با گسترش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید