تماشای خروج اعتراضی ترین ساخته حاتمی کیا در پردیس نماوا

به گزارش دنیای راه راه، با تعطیلی سینماها و مراکز تفریحی، امکان تماشای آنلاین یک فیلم سینمایی برای اولین بار در اتفاقی بی نظیر قبل از حضور در گیشه سینما فراهم شده است.

تماشای خروج اعتراضی ترین ساخته حاتمی کیا در پردیس نماوا

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران با تعطیلی سینماها و مراکز تفریحی،امکان تماشای آنلاین یک فیلم سینمایی در نماوا برای اولین بار در اتفاقی بی نظیر قبل از حضور در گیشه سینما فراهم شده است و یک شنبه 24 فروردین 1399 بدعت جدیدی در سینمای ایران نهاده شد و شما می توانید بدون احتیاج به حضور در سالن های سینما و تنها با تهیه بلیت هر فیلم، همراه با اعضای خانواده به تماشای فیلم های مورد علاقه تان بنشینید.

اقدامی که از سمت سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا که مورد استقبال عمومی نیز نهاده شد.سازمان هنری رسانه ای اوج با توجه به شرایط کنونی جامعه و جهان، شیوع ویروس کروناو حضور طولانی مدت مردم در خانه تصمیم بهاکران آنلاین فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال نماوا گرفت.

این تصمیم با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراجع قانونی نمایش در کشور نهاده شدو راستا برای پخش هرچه سریع تر این فیلم روی پلتفرم VOD نماوا هموارتر شد و یکشنبه 24 فروردین 99 این اتفاق برای اولین بار در کشور رخ داد.

پردیس نماوا بخش ویژه و جدید نماوا است که در آن فیلم خروج، نامزد 5 سیمرغ بلورین و برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی و بهترین جلوه های ویژه بصری از جشنواره فیلم فجر سال 98، با خرید بلیت اینترنتی و خرید قانونی فیلم خروج قابل تماشای آنلاین خواهد بود.

کافیست وارد پردیس نماوا شوید و بلیت فیلمسینمایی خروجرا به مبلغ 12000 تومان تهیه کنید و با خانواده خود به تماشا بنشینید. حداکثر تا 6 ساعت از زمان تهیه بلیت فرصت خواهید داشت این فیلم را آنلاین در پردیس نماوا تماشا کنید.

استقبال بسیار خوب از فیلم سینمایی خروج

پس از گذشت 24ساعت از اکران آنلاین فیلم خروج تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا آمار فروش بلیت اعلام شد.33هزار و 995بلیت در 24 ساعت ابتداییاکران آنلاین فیلم خروج به فروخته شده است که درآمدی بیش از 407 میلیون تومان را برای این اکران آنلاین به همراه داشته است.

طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر دریافت حداقل 2/5 تماشاگر به ازای یک بلیت، دسترسی 6 ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج حداقل 85 هزار نفر برآورد می گردد.

این آمار تنها با گذشت 24 ساعت از شروع بلیت فروشی سینمای آنلاین فیلم خروج به ثبت رسیده و با توجه به ادامه دار بودن سینمای آنلاین، در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد تماشاگران فیلم خواهیم بود.

فرامرز قریبیان فرمانده نیروهای شهید شده دزفولی

فیلم خروج داستانی واقعی را به تصویر می کشد که با بازگشت فرامرز قریبیان پس از سال ها دوری از جهانی سینما، جذاب تر شده است. این فیلم به داستان چند کشاورز می پردازد که پس از از بین رفتن زمین های رزاعی شان به دلیل یک خطای انسانی و ورود آب شور به زمین هایشان، با هدف دیدار با رئیس جمهور به رهبری فرامرز قریبیان با تراکتور پا به جاده می گذارند .

او که فرمانده سابق جنگ است و نیروهایش را در میدان جنگ از دست داده،و در این راستا مورد حمایت و آزار کورکورانه همه قشرها قرار می گیرد، تا جایی که نیروهای امنیتی کشور به او و همراهانش اتهام اختشاش و اخلال در نظم عمومی کشور را می زنند.

فیلم سینمایی خروج یکی از جنجالی ترین و اعتراض آمیز ترین آثار حاتمی کیا است و در این زمینه حتی از آژانس شیشه ای و گزارش یک جشن هم پیشه می گیرد. با اینکه فرامرز قریبیان از قهرمانان فیلم های قبلی حاتمی کیا آرام تر و منطقی تر است، اما خروج بسیار رک و بی پرده تر اعتراض های خود را فریاد می زند.

اعتراضی که عصاره فلسفه دموکراسی است و در کشور ما تبدیل به نگاهی عجیب شده که هر اعتراضی، مفهومی اغتشاشی و ضد انقلاب پیدا نموده در صورتی که در مفهوم و اساس، کاملا هم سو با پایه های جمهوری اسلامی است و باید اعتراضات مردمی بهتر از این مدیریت گردد. این شاید بزرگترین پیغام فیلم سینمایی خروج حاتمی کیا است.

نحوه تماشا و دانلود فیلم خروج در پردیس نماوا

مدت زمان دسترسی به فیلم خریداری شده در این بخش 6 ساعت خواهد بود و کاربران در این مدت می توانند فیلم خریداری شده را به صورت نامحدود تماشا نمایند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران گرامی خارج خواهد شد.

امکان تماشای آفلاین و دانلود فیلم سینمایی خروجدر این دوره وجود نخواهد داشت اما پس از سرانجام اکران در پردیس سینمایی و ورود این فیلم سینمایی به شبکه نمایش خانگی مانند باقی محتواهای موجود در نماوا، امکان دانلود و تماشای این فیلم برای کاربران نماوا محفوظ خواهد بود.

تجربه دلپذیر تماشای آنلاین فیلم سینمایی خروج را در محیط گرم خانواده و در کنار عزیزان از دست ندهید.

مشتاقانه منتظر حضورتان در پردیس نماوا هستیم .

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 660

به "تماشای خروج اعتراضی ترین ساخته حاتمی کیا در پردیس نماوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای خروج اعتراضی ترین ساخته حاتمی کیا در پردیس نماوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید