خبرنگاران اتریش و کرواسی هم گرفتار کرونا شدند

به گزارش دنیای راه راه، تهران - خبرنگاران - اتریش و کرواسی روز سه شنبه اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشورها را تائید کردند.

خبرنگاران اتریش و کرواسی هم گرفتار کرونا شدند

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آندری پلنکوویچ نخست وزیر کرواسی روز سه شنبه اولین مورد مبتلا شدن یک فرد به بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور را مورد تائید قرار داد.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: این فرد به دلیل ابتلا به بیماری واگیردار در کلینیک زاگرب بستری است.

نخست وزیر کرواسی با اعلام اینکه علائم بیماری در این فرد خفیف است، افزود: وی قرنطینه شده و در حال حاضر در شرایط خوبی است.

در همین حال، ویلی بروس وزیر بهداشت کرواسی اعلام کرد که این فرد بیمار چندی پیش در میلان ایتالیا اقامت داشته است.

درپی اعلام خبر مبتلا شدن یک نفر به این بیماری در کرواسی، اتریش نیز اعلام کرد که برای اولین بار دو نفر در ایالت تیرول این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

گونتر پلتر فرماندار ایالت تیرول گفت که این دو، ایتالیایی هایی هستند که در این ایالت زندگی می کنند و به احتمال زیاد در منطقه لمباردی ایتالیا آلوده شده اند.9109

ایتالیا کشوری اروپایی است که کرونا در آن شیوع بالایی دارد. نهادهای رسمی ایتالیا روز دوشنبه تائید کردند که شمار تلفات ویروس کرونا در این کشور به 7 تن رسیده و شمار مبتلایان در بخش شمالی ایتالیا از جمعه تا به امروز از 200 تن فراتر رفته است.

تا روز سه شنبه (6 اسفند 98)، شیوع بیماری کووید - 19 بیش از 80 هزار نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است و دو هزار و 700 نفر نیز بر اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 532

به "خبرنگاران اتریش و کرواسی هم گرفتار کرونا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتریش و کرواسی هم گرفتار کرونا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید