خبرنگاران اعلام منع آمدوشد 4 روزه در ترکیه برای مقابله با کرونا

به گزارش دنیای راه راه، تهران- خبرنگاران- ترکیه همزمان باآغاز ماه مبارک رمضان چهار روز منع آمدو شد برای مقابله با شیوع کووید19 بیان کرد.

خبرنگاران اعلام منع آمدوشد 4 روزه در ترکیه برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری آناتولی، آنکارا گفت که از نیمه شب چهارشنبه تا نیمه شب یکشنبه هفته آینده به مدت چهار روز در سراسر ترکیه منع آمدوشد برای مقابله با شیوع کرونا برقرار شده است.

وزارت کشور ترکیه در بخشنامه ای به همه 31 استان این کشور اعلام نموده است که در این مدت تنها نانوایی ها، بیمارستان ها، داروخانه ها و اماکن فراوری دارو و تجهیزات پزشکی باز خواهد بود.

در حالی که روز آدینه در ترکیه نخستین روز ماه رمضان اعلام شده، وزارت کشور ترکیه گفته که در روزهای پنجشنبه و آدینه فروشگاه های مواد غذایی از ساعت 9 صبح تا 2 عصر به دلیل شروع ماه رمضان فعالیت خواهند داشت، اما در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل خواهد بود.

منع آمدوشد در تعطیلات آخر هفته برای اولین بار دو هفته پیش در ترکیه اعلام و منجر به بی نظمی و درگیری هایی شد که در نهایت به استعفای سلیمان سویلو وزیر کشور ختم شد اما رییس جمهوری ترکیه استعفای او را نپذیرفت.

منع آمدوشد شنبه و یکشنبه گذشته نیز اجرا شد اما این هفته به چهار روز افزایش یافته است.

ترکیه تا به امروز 98 هزار و 674 مورد قطعی ابتلا به کووید19 را گزارش نموده که از این تعداد، 2 هزار و 376 نفر جان باخته و 16 هزار و 477 تن بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 703

به "خبرنگاران اعلام منع آمدوشد 4 روزه در ترکیه برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعلام منع آمدوشد 4 روزه در ترکیه برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید