خبرنگاران انتخابات در خمیر بدون هیچ تخلفی انجام شد

به گزارش دنیای راه راه، بندرعباس- خبرنگاران- فرماندار بندرخمیر گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بدون هیچ گونه تخلفی برگزارشد.

خبرنگاران انتخابات در خمیر بدون هیچ تخلفی انجام شد

میرهاشم خواهان شامگاه آدینه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: هم اکنون فرآیند شمارش آرا در شعبه های اخذ رای شروع شده و تمام عوامل اجرایی و هیات نظارت خمیر بر فرایند شمارش آراء نظارت دارند.

وی بیان داشت: مردم برای حضور در حماسه بزرگ در 49 شعبه اخذ آراء در شهر خمیر و بخش های مرکزی و رویدر حضور پیدا کردند.

فرماندار خمیر یادآورشد: پس از شمارش آراء، صندوق ها تحت نظارت عوامل اجرایی و نظارت به ستاد انتخابات شهرستان منتقل و در سرانجام پس از تجمیع آراء نتیجه نهایی اعلام می گردد.

38 شعبه در خمیر وبخش مرکزی و 11 شعبه در بخش رویدر کار رای گیری از 35 هزار نفر از واجدان شرایط بندرخمیر را انجام دادند.

شهرستان بندرخمیر با 56 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز آدینه دوم اسفندماه شروع شدو ساعت 24 سرانجام یافت.

44 نامزد تایید صلاحیت شده در هرمزگان شامل 25 نفر از حوزه انتخابیه حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی، 10 نفرحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان و 9 نفر در حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد وارد عرصه رقابت برای پنج کرسی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شوند.

هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی شامل، حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی سه نفر، حوزه شرق هرمزگان شامل، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد یک نفر و درحوزه غرب این استان ازقبیل، بندرلنگه، بستک و پارسیان یک نفر است.

براساس سرشماری سال 95 استان هرمزگان، یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک میلیون و174هزار و164 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که بر این اساس 72هزار و 402نفر رای اولی در هرمزگان نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انتخاب می نمایند.

یکهزار و 318 شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی هرمزگان در نظر گرفته شده که 785شعبه ثابت و 533 شعبه سیار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 508

به "خبرنگاران انتخابات در خمیر بدون هیچ تخلفی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات در خمیر بدون هیچ تخلفی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید