خبرنگاران اوکراین و کانادا بر همکاری درخصوص سانحه هوایی در ایران تاکید کردند

به گزارش دنیای راه راه، مسکو - خبرنگاران - رئیس جمهوری اوکراین و نخست وزیر کانادا در گفت وگوی تلفنی بر همکاری با یکدیگر در مورد تحقیقات پیرامون هواپیمای اوکراینی سقوط نموده در ایران تاکید کردند.

خبرنگاران اوکراین و کانادا بر همکاری درخصوص سانحه هوایی در ایران تاکید کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دفتر مطبوعاتی رئیس جمهوری اوکراین امروز (آدینه) اعلام نمود: ولادیمیر زلنسکی و جاستین ترودو نخست وزیر کانادا درخصوص اوضاع پیرامون سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران گفت وگو و گفتگو کردند.

زلنسکی در رابطه با کشته شدن شماری از اتباع کانادا در سانحه هوایی در تهران این حادثه را به ترودو تسلیت گفت و اعلام نمود: این حادثه غم انگیز و وحشتناکی است و درد مشترک است.

رئیس جمهوری اوکراین به نخست وزیر کانادا گفت که اوکراین علاقه مند به تحقیقات شفاف و واقعی پیرامون این حادثه و یافتن علت واقعی سقوط هواپیما است.

نخست وزیر کانادا نیز به نوبه خود کشته شدن شماری از اتباع اوکراینی در سقوط هواپیما در تهران را به رئیس جمهوری اوکراین تسلیت گفت و اعلام نمود که کی یف می تواند به هر گونه یاری ازجمله یاری های کارشناسی برای تحقیقات درباره سانحه هوایی امیدوار باشد.

دو طرف بر همکاری در انجام تحقیقات پیرامون سانحه هوایی در تهران تاکید کردند.

هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراینی با 179 مسافر و 9 خدمه پروازی که صبح چهارشنبه (18 دی) تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک می کرد در منطقه محمود آباد شهریار و نزدیک شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد.

در این حادثه 147 مسافر ایرانی که عمدتا دو تابعیتی بودند به همراه 32 مسافر خارجی جان باختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 570

به "خبرنگاران اوکراین و کانادا بر همکاری درخصوص سانحه هوایی در ایران تاکید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اوکراین و کانادا بر همکاری درخصوص سانحه هوایی در ایران تاکید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید