خبرنگاران تسهیل در حوزه سرمایه گذاری از سیاست های جهاد کشاورزی قزوین است

به گزارش دنیای راه راه، قزوین - خبرنگاران - رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تسهیل در حوزه سرمایه گذاری هدف تقویت بخش کشاورزی و اشتغالزایی از سیاست های این دستگاه به شمار می رود.

خبرنگاران تسهیل در حوزه سرمایه گذاری از سیاست های جهاد کشاورزی قزوین است

به گزارش خبرنگاران، فاطمه خمسه روز سه شنبه در نشست با یک سرمایه گذار حوزه کشاورزی افزود: در سه سال گذشته همیشه کوشش شده تا فرایند سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی استان به منظور فراوری و بهره وری بیشتر و یاری به اشتغالزایی تسهیل گردد.

وی با بیان اینکه از طرح های عظیم و فناورانه در بخش کشاورزی حمایت ویژه به عمل خواهیم آورد، افزود: وجود عظیمترین واحد پرورش ماهیان زینتی خاورمیانه و مدرن ترین دامداری گاو شیری ایران در استان قزوین نشان دهنده این مهم است که جهاد کشاورزی در راستای توسعه مالی استان گام های عظیمی در زمینه جذب سرمایه گذاری برداشته است و این حمایت ها همچنان ادامه دارد.

خمسه بر لزوم آنالیز صلاحیت سرمایه گذاران تاکید نمود و گفت: مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی تا به امروز زمین های بسیاری را برای توسعه گردشگری و راه اندازی هتل ها به سرمایه گذاران واگذار نموده است، اما نبود عزم جدی از سوی بعضی سرمایه گذاران باعث شده تا اقدام قابل توجهی را شاهد نباشیم.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز در این نشست بر حمایت و نگاه تسهیل گرانه سازمان جهاد کشاورزی از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: همکاری و هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی سبب شده تا سرمایه گذاران خوبی در بخش کشاورزی قزوین جذب شوند.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای 80 هزار بهره برداری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1220

به "خبرنگاران تسهیل در حوزه سرمایه گذاری از سیاست های جهاد کشاورزی قزوین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسهیل در حوزه سرمایه گذاری از سیاست های جهاد کشاورزی قزوین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید