خبرنگاران تعطیلی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تا 22 فروردین ادامه دارد

به گزارش دنیای راه راه، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور تعطیلی کتابخانه های عمومی این استان تا روز آدینه 22 فروردین ماه 1399 ادامه دارد.

خبرنگاران تعطیلی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تا 22 فروردین ادامه دارد

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

یاسر رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: قرار بود این تعطیلی از 15 اسفندماه 1398 تا 15 فروردین ماه سال جاری باشد اما تا 22 فروردین ماه 1399 تمدید شد.

وی اضافه کرد: این تصمیم از سوی مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شده و امروز نیز در قالب اطلاعیه ای به اداره کل کتابخانه های عمومی تمامی استان ها ابلاغ شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: هدف از این اقدام در کشور و استان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس و جلوگیری از گسترش آن است.

رحیمیان بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی کتابخانه های عمومی کشور و کهگیلویه و بویراحمد علیه بیماری کرونا ویروس تا زمان بازگشایی مجدد آنها به طور مستمر و منظم تداوم می یابد.

وی ابراز داشت: ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی کشور و کهگیلویه و بویراحمد پس از 22 فروردین ماه 1399 منوط به تصمیم مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود و اطلاع رسانی لازم در این زمینه نیز انجام می گردد.

65 باب کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 34 باب شهری و 31 باب نیز روستایی است.

هم اینک 47 هزار و 110 نفر عضو کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

تعداد کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد 570 هزار جلد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 505

به "خبرنگاران تعطیلی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تا 22 فروردین ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تا 22 فروردین ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید