خبرنگاران ثبت نام مسافران نوروزی در سامانه اسکان استان بوشهر لغو شد

به گزارش دنیای راه راه، گناوه - خبرنگاران - مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: یکی از اقدام های وزارت آموزش وپرورش جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، لغو ثبت نام مسافرین نوروزی در سامانه اسکان است که تا اطلاع ثانوی انجام نمی گردد.

خبرنگاران ثبت نام مسافران نوروزی در سامانه اسکان استان بوشهر لغو شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

محمدمهدی محسنی روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا باحضور مدیران مدارس اضافه نمود: باتوجه به دستورالعمل دریافتی از مرکز استان بوشهر درخصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، تمامی مدارس شهرستان باید روزانه ضدعفونی شوند.

وی یادآورشد: با همکاری مرکز بهداشت و درمان، مواد ضدعفونی در اختیار کلیه مدارس قرار خواهد گرفت.

محسنی اضافه نمود: آموزش سرایداران مدارس در زمینه ضدعفونی کردن محیط مدارس ازجمله مواردی است که با مساعدت مرکز بهداشت و درمان شهرستان عملی می گردد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: هرگونه آموزش در مورد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس به وسیله کارشناسان مرکز بهداشت و درمان شهرستان انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: آموزش و مشارکت والدین در موضوع پیشگیری از کرونا ویروس ازجمله اقدام هایی است که با همکاری انجمن اولیا و مربیان انجام خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: همه ما در قبال این مشکل مسئولیم و کم کاری از طرف هیچ یک از مدیران یا دیگر همکاران قابل قبول نیست و با همدلی و همکاری یکدیگر در این آزمون سخت و طاقت فرسا پیروز خواهیم شد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 400

به "خبرنگاران ثبت نام مسافران نوروزی در سامانه اسکان استان بوشهر لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام مسافران نوروزی در سامانه اسکان استان بوشهر لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید