خبرنگاران ضرورت بهره مندی از دانشگاه در یاری به دستگاه های اجرایی

به گزارش دنیای راه راه، تهران-خبرنگاران- معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم بر ضرورت استفاده از توان علمی دانشگاه در یاری به دستگاه های اجرایی برای برطرف چالش های ملی، تقویت پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، تاکید نمود.

خبرنگاران ضرورت بهره مندی از دانشگاه در یاری به دستگاه های اجرایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش پنج شنبه روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه نیشابور غلامحسین رحیمی که با هدف بازدید از توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه نیشابور به این شهر سفر کرد، در نشست با هیات رئیسه و مسئولان دانشگاه از از آینده نگری در تحقیقات علمی، نیازسنجی پژوهشی و پرهیز از موازی کاری علمی به عنوان دیگر مزایای یاری دانشگاه به دستگاه های اجرایی نام برد.

حسن صادقی سمرجانی رییس دانشگاه نیشابور نیز در این نشست گزارشی از تاریخچه تاسیس این دانشگاه، افتخارات، فعالیت ها و دستاوردهای مختلف علمی پژوهشی آن ارائه کرد.

بازدید از مرکز رشد و آزمایشگاه های پژوهشی، رصدخانه، پارک علم و فناوری و افلاک نمای شهرستان نیشابور از جمله برنامه های معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و هیات همراه وی در این سفر بود.

همچنین همزمان با بازدید دکتر رحیمی وبینار ملی مجازی نقد و نظریه ادبی به میزبانی دانشگاه نیشابور در حال برگزاری بود که وی در این نشست ادبی نیز حضور یافت.

در این سفر مشاور معاون پژوهش و فناوری و مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رحیمی را همراهی می کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 982

به "خبرنگاران ضرورت بهره مندی از دانشگاه در یاری به دستگاه های اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضرورت بهره مندی از دانشگاه در یاری به دستگاه های اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید