خبرنگاران عضو شورا: شهردار تهران از زحمت های همکارانش دفاع کند

به گزارش دنیای راه راه، تهران - خبرنگاران- عضو شورای اسلامی شهر تهران به شهردار تذکر داد و از او خواست تا از زحمت های همکارانش دفاع کند.

خبرنگاران عضو شورا: شهردار تهران از زحمت های همکارانش دفاع کند

سیدمحمود میرلوحی روز یکشنبه در جریان دویست و چهل و هشتمین جلسه شورا با ارایه تذکری به شهردار تهران گفت: من احساس می کنم محافظه کاری همکاران ما در بخش های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می گردد.

وی اضافه نمود: من از شهردار می خواهم که از زحمت های همکاران خود دفاع نمایند.

میرلوحی با انتقاد از معین نبودن شرایط چند صد گزارش سازمان بازرسی از دوره گذشته افزود: رسانه ملی گزارشی از پروژه های مشارکتی سال های اخیر منتشر می نماید و وقتی شهردار منطقه 5 شرح می دهد، باز هم گزارشگر صدا و سیما در جمع بندی طوری موضع می گیرد که دوره چهارم و پنجم شورا را در بی انضباطی و تخلف اقتصادی اتفاق افتاده پیوند بزند.

عضو شورا اضافه نمود: من از شهردار خواسته ام که هم به صورت حقوقی و هم به صورت اطلاع رسانی، تاخیری در رسیدگی نداشته باشند.

وی گفت: در مصوبه تلفیق بودجه 93 خواستیم که متخلفان طی 6 ماه به قوه قضاییه معرفی شوند، که متاسفانه تاخیر داشته است؛ هرچقدر این تاخیر بیشتر گردد، ممکن است در آینده دامن دوره پنجم شورای شهر را هم بگیرد.

وی توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که شده و بخش هایی از آن در همین رفتارهای صدا و سیما بروز پیدا نموده است، آقای حناچی باید در این موارد، به امر اطلاع رسانی سرعت بیشتری بدهد.

به گزارش خبرنگاران در نشست امروز شورا لایحه شهردار تهران در مورد اصلاح ماده 11 مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا آنالیز می گردد.

معین سیاست های اقتصادی، جذب مشارکت بخش خصوصی در حفظ و احیای اماکن تاریخی و لایحه شهردار تهران در معین بهای خدمات صدور پروانه فعالیت ناوگان باری شهر از دیگر موارد دستور جلسه امروز شوراست.

یک فوریت طرح ضمانت اجرای مصوبه های شورا و طرح الزام شهرداری تهران به ارائه رایگان خدمات مجموعه های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ضوابط مناسب سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت و نیز معرفی هشت نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب در نشست شورا آنالیز خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1044

به "خبرنگاران عضو شورا: شهردار تهران از زحمت های همکارانش دفاع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عضو شورا: شهردار تهران از زحمت های همکارانش دفاع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید