خبرنگاران علی نژاد: اقدامات خوب در دادگاه حکمیت باعث برطرف تعلیق جودو شد

به گزارش دنیای راه راه، تهران-خبرنگاران- معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش گفت: خوشبختانه در پرونده دادگاه حکمیت ورزش اقدامات خوبی در طول این یک و نیم سال صورت گرفت و در نهایت به برطرف تعلیق جودو ختم شد.

خبرنگاران علی نژاد: اقدامات خوب در دادگاه حکمیت باعث برطرف تعلیق جودو شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون جودو، امروز(یک شنبه) مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با حضور در اردوی تیم ملی جودو، ضمن تبریک عید نوروز و نیمه شعبان برای ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

اردوی تمرینی مرحله دوم تیم ملی جودو پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در آموزشگاه ملی المپیک پیگیری می گردد.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی با حضور در این اردو گفت: عملا امروز دو تیم در سالن تمرین مشترک دارند، تیم کم بینایان که قرار است به تورنمت کم بینایان اعزام گردد و تیم ملی جودو قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردد، برای هر دو تیم آرزوی توفیق دارم.

وی در ادامه اضافه کرد: طی یک و نیم سالی که گذشت، سال بسیار سختی برای جودو بود. من از ابتدا درگیر پرونده این موضوع بودم. اتفاقا زمانی که در کمیته ملی المپیک بودم اصرار داشتم که در دادگاه حکمیت ورزش در رابطه با این موضوع شکایت کنیم. خوشبختانه اقدامات خوبی در طول این یک و نیم سال صورت گرفت و در نهایت به برطرف تعلیق جودو ختم شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی در ادامه گفت: با اتفاقات خوبی که رخ داد امیدوارم که شما هم در تاتامی قهرمانی آسیا بجنگید، شاید در طول این یک و نیم سال انگیزه ها کمتر شد و موضوع تعلیق همیشگی را در جامعه القاء می کردند اما شما کوشش کردید. هم شما و هم مسولان فدراسیون کوشش می نمایند و ثمره این کوشش را زمانی خواهید دید. همواره کسب نتیجه دست ما نیست اما آنچه که مهم است، کوشش کردن است.

علی نژاد تاکید نمود: ما در این پرونده هرکاری بلد بودیم را انجام دادیم پس از شما هم می خواهیم هر کاری بلد هستید را در تاتامی قرقیزستان انجام دهید و در میدان عمل نشان دهید چقدر کوشش نموده اید.

وی با اشاره به اینکه حریفان قوی همواره در آسیا هستند، گفت: همواره حریفان خوب و سرسخت و قوی در آسیا هستند، حریفان قدر همواره در جودو آسیایی هستند اما ناگفته نماند توان ماهم توان خوبی است. ما تجربه خوبی در میدان های مختلف کسب نموده ایم. خیلی از قهرمانان ما در 17 و 18 سالگی اولین مدال های خود را کسب نموده اند، امیدوارم که شما هم در این مسابقات مدال کسب کنید.

معاون وزیر ورزش همچنین با اشاره به حضور تیم کم بینایان گفت: برای تیم اعزامی به مسابقات کم بینایان جودو که قرار است در ترکیه به روی تاتامی بروند، آرزوی موفقیت دارم. مطمن باشید وزارت ورزش و جوانان مثل همواره پشتوانه شما خواهد بود. امیدوارم در بازی های آسیایی 2022 و رویداد پاراآسیایی 2020 هم شاهد موفقیت همه شما عزیزان باشیم.

پیش از اظهارات مهدی علی نژاد، محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص تمرین مشترک جودوکاران کم بینایان با اعضا تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

پس از آن آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، گفت: جودوکاران اعزامی به قهرمانی آسیا در دومین مرحله اردوی تمرینی حضور دارند و این مرحله اردوها تا اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت. همه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از بزرگان جودو هستند.

وی اضافه کرد: از حاج یوسف زاده تشکر می کنم که قبول زحمت کرد و تمرین ملی پوشان زیر نظر وی و کادر فنی انجام می گردد. نفرات حاضر در اردوی تیم ملی تلفیقی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستند که در مسابقات آسیایی مدال آور بوده اند. بریمانلو هم از باتجربه های تیم ملی است. این نفرات در اوج جوانی در رویداد آسیایی تجربه کسب نموده اند.

میراسماعیلی گفت: ما سعی کردیم پشتوانه سازی کنیم برای بازی های آسیایی و اتفاقا امروز کریمی مدیرسازمان تیم های ملی نیز برای پشتوانه سازی زمان انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان را گفت. وزارت ورزش در طول این مدت مثل همواره حامی جودو بوده اند. امیدوارم ملی پوشان با مبارزات خوب و قابل قبول بهترین عملکرد را داشته باشند و دل همه مردم را شاد نمایند.

محمد محمدی بریمانلو، کاپیتان تیم ملی جودو نیز در صحبت های خود اظهارداشت: حضور شما در اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات باعث دلگرمی همه ما شد. امیدوام که در مسابقات پیش رو نتیجه خوبی را کسب کنیم. بچه های ما در مسابقات بزگسالان تجربه ای ندارند اما در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا مدال های خوبی را کسب نموده اند. فکر می کنم بچه ها با تمریناتی که در این دو مرحله داشتند به آمادگی نسبی رسیده اند، امیدوارم عملکرد خوبی هم در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشند. امیدوارم که با همین نفرات بتوانیم در رده بزرگسالان مثل گذشته تیم خوبی داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1275

به "خبرنگاران علی نژاد: اقدامات خوب در دادگاه حکمیت باعث برطرف تعلیق جودو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: اقدامات خوب در دادگاه حکمیت باعث برطرف تعلیق جودو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید