خبرنگاران معاون استاندار همدان: فرهنگ زیربنای رشد و توسعه ایران اسلامی است

به گزارش دنیای راه راه، همدان- خبرنگاران- معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: فرهنگ زیربنای رشد و توسعه کشور است و به واسطه داشتن فرهنگ غنی دینی توانستیم بر استکبار جهانی غلبه کنیم.

خبرنگاران معاون استاندار همدان: فرهنگ زیربنای رشد و توسعه ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگاران، مصطفی آزادبخت روز یکشنبه در آیین بهره برداری از کتابخانه عمومی پاسارگاد روستای ینگی کند ملایر گفت: اگرچه امکانات مالی ما با استکبار قابل مقایسه نیست، اما فرهنگ غنی و مردمی که از این فرهنگ درس گرفته اند، با هیچ جای جهان قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه به واسطه قدرت شهدا به این مرحله از عظمت، قدرت و عزت رسیده ایم گفت: کسانی که در عرصه مالی فعال هستند، اقدامات فرهنگی که در راستای تداوم راه شهدا است، اجرا نموده و در توسعه فرهنگی کوشش نقش آفرینی می نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به مشارکت بانک پاسارگاد در طرح های مالی گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی جوکار ملایر یک واحد عظیم صنعتی فروسیلیس با ظرفیت 24 هزار تن و سرمایه گذاری 450 میلیارد تومان با اشتغالزایی 250 نفر در دست اجرا است که پایه های استقلال مالی استان را چنین کارخانه هایی رقم می زنند.

آزادبخت در ادامه اضافه نمود: پاسارگاد از بانک های پیشتاز در عرصه های مالی و اشتغالزایی و همچنین فعالیت های فرهنگی است و به بهترین شکل ممکن، خواسته های انقلاب را برآورده نموده است.

وی توضیح داد: بانک پاسارگاد علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، اقدامات فرهنگی عظیمی را انجام داده که احتیاج است همه بانک ها از آن الگو بگیرند.

معاون استاندار همدان ابراز امیدواری کرد: همه بانک ها و نهادهای مالی ما با انجام کارهای فرهنگی ریشه دار همچون احداث کتابخانه، از بانک پاسارگاد الگو بگیرند و در عرصه فرهنگی و مالی ورود نمایند تا بتوانیم راستا انقلاب را پرقدرت طی کنیم.

به گزارش خبرنگاران، کتابخانه عمومی روستای ینگی کند روز یکشنبه با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد و با اعتباری حدود 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1262

به "خبرنگاران معاون استاندار همدان: فرهنگ زیربنای رشد و توسعه ایران اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار همدان: فرهنگ زیربنای رشد و توسعه ایران اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید