خبرنگاران نیجریه هواپیمای انگلیس را توقیف کرد

به گزارش دنیای راه راه، تهران- خبرنگاران- نیجریه بامداد دوشنبه از توقیف یک فروند هواپیمای انگلیس به علت نادیده دریافت مقررات ممنوعیت سفر در دوران شیوع کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران نیجریه هواپیمای انگلیس را توقیف کرد

به گزارش رویترز، هادی سیریکا وزیر هوانوردی نیجریه در پیغام توییتری نوشت: نیجریه هواپیمایی را که توسط یک شرکت انگلیسی اداره می گردد، به اتهام نقض مقررات ممنوعیت پرواز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توقیف نموده است.

سریکا اضافه نمود: به شرکت انگلیسی مجوز پرواز برای عملیات بشردوستانه داده شده بود، اما متأسفانه این هواپیما در حال اجرا پروازهای تجاری بود که توقیف شد.

در پیغام وزیر هوانوردی نیجریه آمده است که خدمه هواپیما توقیف شده در حال بازپرسی هستند و حداکثر مجازات برای این هواپیما در نظر گرفته خواهد شد.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پروازهای مسافری به داخل نیجریه به استثنای مواردی مانند تخلیه مردم یا بازگشت شهروندان نیجریه، هفته ها است که ممنوع اعلام شده است. این ممنوعیت حداقل تا 4 ژوئن (15 خرداد) همچنان پابرجاست.

برغم ممنوعیت پروازهای مسافری، پرواز هواپیماها برای خدمات اساسی مانند تحویل مواد غذایی و اقلام مورد احتیاج بشردوستانه در نیجریه مجاز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 745

به "خبرنگاران نیجریه هواپیمای انگلیس را توقیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیجریه هواپیمای انگلیس را توقیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید