خبرنگاران هوادارنماها جایی در جمع هواداران تراکتور ندارند

به گزارش دنیای راه راه، تبریز- خبرنگاران- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حرکات ناپسند تعدادی انگشت شمار در شادی های پس از قهرمانی تراکتور گفت: به طور قطع تفرقه افکنان جایی در جمع هواداران تراکتور ندارند.

خبرنگاران هوادارنماها جایی در جمع هواداران تراکتور ندارند

علیار راستگو دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک کسب عنوان قهرمانی تیم تراکتور در رقابت های جام حذفی کشور اضافه نمود: در جریان شادمانی و قدردانی هواداران تیم تراکتور، شاهد حرکات و رفتار های مذموم اندک شماری از افراد بودیم که نیتی جز لطمه زدن به تیم تراکتور و حاشیه سازی برای موفقیت های آینده این تیم پرطرفدار ندارند.

وی ضمن محکوم کردن این قبیل رفتار های ناشایست اظهار کرد: به طور قطع هواداران و مردم هوشیار آذربایجان با طرد این افراد در صحنه های ورزشی، آن ها را مایوس و دشمنان این مردم را منزوی خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: کمیسیون ورزشی استان تمام کوشش خود را برای برگزاری مسابقات ورزشی به گونه ای که شایسته این مردم فهیم است، به کار خواهد بست.

تیم فوتبال تراکتور تبریز آدینه گذشته با پیروزی مقابل استقلال تهران برای دومین بار قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شد.

پس از این اتفاق، مردم تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی به خیابان ها آمده و شادی کردند.

گفته می گردد تعداد انگشت شماری هوادارنما در جریان شادی هواداران تراکتور، در بوستان ائل گولی تبریز شعارهای ضدورزشی سر دادتد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران هوادارنماها جایی در جمع هواداران تراکتور ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هوادارنماها جایی در جمع هواداران تراکتور ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید