خبرنگاران هوای استان سمنان آخر هفته سرد می گردد

به گزارش دنیای راه راه، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: مردم استان در روزهای چهارشنبه و اوایل وقت پنجشنبه هفته جاری شاهد کاهش دما بین 6 تا 12 درجه خواهند بود.

خبرنگاران هوای استان سمنان آخر هفته سرد می گردد

ایرج مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: امروز جوی پایدار گاهی با افزایش ابر در استان پیش بینی می گردد و به تدریج از اواخر وقت امشب با ورود سامانه بارشی به استان افزایش ابر را خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش شدید باران و برف، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، مه آلودگی و کولاک پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه در مرکز استان بارش باران و برف گاهی وزش باد و کاهش دما را خواهیم داشت که از 0 تا 9 درجه متغیر است و در روز پنجشنبه آسمان کمی ابری با وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: این سامانه در روزهای چهارشنبه و اوایل پنجشنبه در استان وجود دارد و در مدت زمان یاد شده احتیاط در تردد شهری و جاده ای، مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی و اجتناب از سفرهای غیرضروری تاکید می گردد.

مصطفوی تاکید نمود: مردم نسبت به احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب در نواحی غربی و مرکزی، آب گرفتگی معابر، لغزندگی و اختلال تردد در جاده ها به ویژه گردنه ها و جاده های کوهستانی و احتمال خسارت ناشی از باد شدید هوشیار باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 526

به "خبرنگاران هوای استان سمنان آخر هفته سرد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هوای استان سمنان آخر هفته سرد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید