خبرنگاران پزشکان لاهیجان و سیاهکل برای خرید تجهیزات حفاظتی دست به کار شدند

به گزارش دنیای راه راه، لاهیجان-خبرنگاران- رییس نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل گفت:تجهیزات حفاظتی و بهداشتی نظیر ماسک ، دستکش ، عینک و مواد ضدعفونی کننده تهیه و بین مطب ها و مراکز درمانی خصوصی دو شهرستان توزیع شده است.

خبرنگاران پزشکان لاهیجان و سیاهکل برای خرید تجهیزات حفاظتی دست به کار شدند

مهران قسمتی زاده روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: پس از کوشش های فراوان پیروز به تهیه ماسک، دستکش، عینک محافظ و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده در مراکز درمانی و مطب های پزشکی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل شدیم و توزیع این تجهیزات از روز شنبه آغاز شد تا بتوانیم هر چند ناچیز به تداوم خدمت رسانی به شهفرایندان یاری نموده باشیم.

وی اظهار داشت:این تجهیزات به وسیله هزینه های شخصی خود پزشکان و مراکز درمانی خصوصی خریداری و در اختیار آنها قرار گرفته است و ربطی به حسابی که قبلا از سوی این نظام پزشکی برای دریافت یاری های مردمی جهت تجهیز بیمارستان ها برای مقابله با بحران کرونا واریز شده بود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برداشت از حساب یاری های مردمی زیرنظر دادستان و با حضور مقام های قضایی انجام می گردد و این یاری ها صرف تجهیز بیمارستان و نیازهای ضروری که از سوی مقامات مشخص می شوند هزینه شده و هزینه کرد آن نیز به مردم گزارش خواهدشد.

رییس نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل گفت: یاری های نقدی مردم به شماره حساب اعلام شده از شهرهای استان گیلان و از استان های دیگر همچنان ادامه دارد.

قسمتی زاده اضافه نمود: تا به امروز برخلاف اینکه می گویند مطب ها را تعطیل نکنید حتی یک مورد ماسک هم به این مطب ها داده نشده است که مجبور شدیم که این تجهیزات را از بازار آزاد برای همکاران پزشک در لاهیجان و سیاهکل خریداری تا با فعال کردن مطب ها از حجم فشارهای بیمارستان کاسته گردد.

نظام پزشکی شهرستان های لاهیجان وسیاهکل تحت یک واحد مدیریت می شوند و با 813 عضو یکی از نظام پزشکی های قدیمی استان گیلان به شمار می فرایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 565

به "خبرنگاران پزشکان لاهیجان و سیاهکل برای خرید تجهیزات حفاظتی دست به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پزشکان لاهیجان و سیاهکل برای خرید تجهیزات حفاظتی دست به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید