خلعتبری: در موقعیتی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم، باید فولاد را ببریم، تا آخرین روز برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش دنیای راه راه، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت تیمش در این فصل جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و تا آخرین روز برای رسیدن به این عنوان خواهد جنگید.

خلعتبری: در موقعیتی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم، باید فولاد را ببریم، تا آخرین روز برای قهرمانی می جنگیم

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط سپاهان بعد از برد بیرون از خانه برابر پدیده مشهد گفت: ما بعد از سه شکست پیاپی نیاز مبرمی به این برد داشتیم و خدا را شکر که در مشهد بازی خوبی انجام دادیم و برد در این بازی شرایط را بهتر کرد. در این چند روز هم تمرینات خوبی را انجام دادیم تا آماده بازی با فولاد شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سه شکست پیاپی نمی تواند به شخصیت قهرمانی سپاهان خدشه وارد کند؟، شرح داد: به هر حال ممکن است هر تیمی با این شرایط روبرو شود و در حال حاضر با استقلال و پرسپولیس چهار و سه امتیاز فاصله داریم. قبول دارم که نباید اینقدر امتیاز از دست بدهیم، ولی لیگ امسال هم لیگ سختی است و بازی ها هم اصلاً قابل پیش بینی نیست.

خلعتبری در مورد اینکه آیا سپاهان می تواند بعد از چند سال قهرمان لیگ شود، گفت: هیچ تیمی نمی تواند از حالا با قاطعیت در مورد قهرمانی حرف بزند، چون بازی ها سخت و غیرقابل پیش بینی است. قطعاً اگر قهرمانی می خواهیم باید خوب نتیجه بگیریم. تیم ما در این فصل جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و تا آخرین روز برای رسیدن به این عنوان می جنگیم. هدف اصلی ما شاد کردن هواداران سپاهان است.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی فردای تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد تیمی سرسخت است که فصل گذشته هم نتوانستیم آنها را شکست بدهیم و هر دو بازی مان با تساوی به پایان رسید. ما در موقعیتی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم، خصوصاً اینکه در خانه بازی می کنیم. باید سه امتیاز بازی با فولاد را بگیریم تا شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1682

به "خلعتبری: در موقعیتی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم، باید فولاد را ببریم، تا آخرین روز برای قهرمانی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: در موقعیتی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم، باید فولاد را ببریم، تا آخرین روز برای قهرمانی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید