طراحی ویلا سنتی: دانش آموزان باغملکی علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند

به گزارش دنیای راه راه، مدیرشبکه بهداشت باغملک گفت: به منظور بازگشایی مدارس، واکسیناسیون کرونای دانش آموزان 12 سال به بالا در مراکز تزریق و تجمیعی شهرستان شروع شد.

طراحی ویلا سنتی: دانش آموزان باغملکی علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت باغملک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، گفت: به منظور بازگشایی مدارس از آبان ماه واکسیناسیون دانش آموزان 12 سال به بالا را در مراکز تزریق، تجمیعی و بعلاوه حضور در محل شروع کردیم و در طول هفته های گذشته شاهد تسریع و افزایش واکسیناسیون در مجموعه بهداشتی حوزه سلامت بودیم.

او با بیان اینکه انجام تزریق واکسن به دانش آموزان در کشور اجباری است و با اجازه والدین تزریق انجام می گردد، اضافه کرد: امیدواریم خانواده ها نهایت همکاری دراین زمینه را داشته باشند.

جاودان زاده با اشاره به این نکته که واکسن می تواند در کنترل پاندمی و بازگشت به روال عادی زندگی به ما یاری کند، اظهار کرد: اگر می خواهیم شاهد موج نو کرونا در مردم نباشیم باید اولویت تزریق واکسن و توصیه ورعایت شیوه نامه های بهداشتی راجدی بگیریم وبه آن ها پایبند باشیم.

مدیر شبکه بهداشت باغملک بیان داشت: واکسیناسیون گسترده یک ابزار مهم برای یاری به توقف همه گیری است. افرادی که کاملاً واکسینه شده اند می توانند فعالیت هایی را که قبل از همه گیری انجام داده بودند، از سر گیرند.

این مقام مسئول درپایان توضیح داد: در شهرستان نیازمند مشارکت تمامی مردم فهیم هستیم تا به یک ایمنی گروهی در مدت زمان کوتاه برسیم و از تمام مردم درخواست دارم تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان هرچه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه و حوزه سلامت رایاری نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1547

به "طراحی ویلا سنتی: دانش آموزان باغملکی علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا سنتی: دانش آموزان باغملکی علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید