دغدغه تازه پرسپولیس: 3

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: پرسپولیس با یحیی گل محمدی این روز ها تنها یک هدف دارند: موفقیت در آسیا. پرسپولیسی ها که با عبور از استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی، حالا باید به عربستان سفر نمایند و برای بازی در مرحله یک چهارم نهایی آماده شوند مشکل بزرگی به نام بازیکنان ملی پوش دارند.

دغدغه تازه پرسپولیس: 3

به گزارش خبرنگاران، 3 بازیکن پرسپولیس در لیست قبلی تیم ملی بوده اند و آن ها در لیست تازه تیم ملی هم حضور خواهند داشت. وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک، پرسپولیسی های آخرین لیست تیم ملی بودند. البته که برای یحیی و تیمش حضور بازیکنان ملی پوش در ترکیب مفید است، ولی مشکل اینجاست که یحیی در حالی باید تیمش را برای بازی با الهلال آماده کند که این بازیکنان را به مدت 10 روز در اختیار نخواهد داشت! اردوی تیم ملی برای 2 بازی با امارات و کره به زودی آغاز می گردد و بازیکنان ملی پوش پرسپولیس باید به مدت 10 روز اردوی پرسپولیس را ترک نمایند.

این بازیکنان درست 3 روز قبل از بازی با الهلال به تیم پرسپولیس ملحق می شوند. علاوه بر این 3 بازیکن که یحیی چاره ای به غیر از دوری شان ندارد محتمل است یک بازیکن دیگر پرسپولیس هم به اردوی تازه تیم ملی دعوت گردد. در این صورت دغدغه یحیی و تیمش به نداشتن 4 بازیکن افزایش پیدا می نماید. البته که به غیر از وحید امیری، به نظر نمی رسد دیگر بازیکنان پرسپولیس شانس زیادی برای بازی کردن در ترکیب اولیه داشته باشند. شاید این موضوع خبرخوبی برای گل محمدی باشد که دلش نمی خواهد بازیکنانی خسته از تیم ملی تحویل بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1551

به "دغدغه تازه پرسپولیس: 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه تازه پرسپولیس: 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید