رائول؛ گزینه اصلی جانشینی زیدان در رئال مادرید

به گزارش دنیای راه راه، پس از انتشار خبرهایی مبنی بر بی میلی زین الدین زیدان برای ادامه دادن به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، از دیگر اسطوره این باشگاه به عنوان سرمربی احتمالی کهکشانی ها در فصل آینده نام برده می گردد.

رائول؛ گزینه اصلی جانشینی زیدان در رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، در پی اعلام این خبر که زین الدین زیدان پس از بازی روز یکشنبه هفته گذشته رئال مادرید مقابل سویا به شاگردانش گفته که آخر فصل از آنها جدا می گردد، برآورد ها درباره جانشینان احتمالی او شروع شده است.

زیدان هنوز یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد اما طبق اعلام چند رسانه اسپانیایی زبان او از نظر جسمی و روانی دیگر آنقدر خسته شده که حوصله و توان ادامه دادن به مربیگری را ندارد و می خواهد در سرانجام فصل از کهکشانی ها جدا گردد و تصمیمش به قهرمان شدن یا نشدن رئال در لالیگا هم بستگی نخواهد داشت. این میان بعضی منابع خبری هم مدعی شده اند که هدف زیدان از جدایی از رئال، پیوستن به تیمی دیگر نیست و او حداقل یک سال استراحت خواهد نمود. به این ترتیب رفتن او به تورین برای راهنمایی تیم یوونتوس در فصل آینده هم منتفی به نظر می رسد.

در این میان اما نشریه مارکا مدعی شده که با وجود مربیان کارکشته ای مانند یواخیم لو و ماسیمیلیانو آلگری و حتی کارلو آنچلوتی در فهرست گزینه های رئال مادرید برای جانشینی زیدان، این رائول گونزالس است که بیشتر از همه شانس راهنمایی این تیم را دارد.

نشریه مادریدی نوشته است که عملکرد رائول در تیم دوم باشگاه، رئال مادرید کاستیا آنقدر خوب بوده که بتواند اعتماد فلورنتینو پرس را برای سپردن سکان راهنمایی تیم اصلی باشگاه به او جلب کند اما نه فقط پرس بلکه دو تیم آلمانی شالکه (تیمی که پس از ترک رئال مادرید برای آن بازی کرد) و اینتراخت فرانکفورت هم خواستار استخدام رائول هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1371

به "رائول؛ گزینه اصلی جانشینی زیدان در رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رائول؛ گزینه اصلی جانشینی زیدان در رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید