رحیمی: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی ایستادن در رده پنجم تا هفتم بود، اعزام رشته های جدید به آرژانتین قطعی نیست

به گزارش دنیای راه راه، عضو کادر سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: پیش از شروع بازی های آسیایی اندونزی پیش بینی ما در حدود همین صندلی ششم بود.

رحیمی: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی ایستادن در رده پنجم تا هفتم بود، اعزام رشته های جدید به آرژانتین قطعی نیست

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی تابستان 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص افزایش سهمیه کاروان ایران در المپیک جوانان آرژانتین گفت: با انتها بازی های آسیایی مهمترین برنامه ورزشی ایران در سال 97 المپیک جوانان است. با کناره گیری بعضی از ورزشکاران، این سهمیه ها در اختیار ورزشکاران بعدی نهاده شده که به این ترتیب 7 سهمیه در بسکتبال 3 در 3، شنا، جودو و شمشیربازی به ایران تعلق گرفته است. تیم بسکتبال 3 در 3 با 4 ورزشکار و شنا، جودو و شمشیربازی هر کدام با یک ورزشکار می توانند از طرف ایران در المپیک جوانان حاضر شوند.

وی اضافه کرد: این امکان وجود دارد که در دو روز به جامانده تا انتها زمان توزیع سهمیه ها و حتی روزهای آینده، سهمیه های ایران افزایش پیدا کند اما اعزام این رشته ها به المپیک جوانان قطعی نیست و منوط به آنالیز شرایط ورزشکاران این رشته است. در حال حاضر در این رشته ها ثبت نام نموده ایم اما فعلا در مورد اعزام قطعی آنها تصمیم نگرفته ایم. با این سهمیه ها تعداد سهمیه های ورزشکاران ایرانی در المپیک نوجوانان به 48 رسیده است.

معاون کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 درخصوص عملکرد ورزشکاران ایرانی یادآور شد: بعضی از رشته ها کمتر از انتظار ظاهر شده اند اما در مقابل بعضی رشته ها نه تنها توقعات را برآورده کردند بلکه عملکردشان بیش از انتظار بود. کارشناسی دقیق درخصوص عملکرد تیم ها و حتی مواد و اوزان انجام می دهیم و پس از آن نتیجه را اعلام می کنیم.

رحیمی درخصوص صندلی ششمی ایران در جدول رده بندی گفت: پیش بینی من صندلی بین پنجم تا هفتم بود و با توجه به اینکه اندونزی میزبان مسابقات بود صندلی این تیم را بالاتر از ایران پیش بینی می کردیم. در این دوره از بازی ها قزاقستان با یک ترکیب جوان حاضر شد و فکر نمی کردیم که در جدول پایین تر از ایران باشد اما ازبکستان عالی ظاهر شد و بالاتر از ایران نهاده شد. در مجموع پیش بینی ما برای صندلی ایران همین حدود بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 343

به "رحیمی: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی ایستادن در رده پنجم تا هفتم بود، اعزام رشته های جدید به آرژانتین قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: پیش بینی ما برای بازی های آسیایی ایستادن در رده پنجم تا هفتم بود، اعزام رشته های جدید به آرژانتین قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید