رونمایی از اسپانسر و پیراهن تیم ملی هندبال بانوان

به گزارش دنیای راه راه، در تمرین صبح امروز تیم ملی، از اسپانسر و پیراهن تیم ملی هندبال بانوان رونمایی شد.

رونمایی از اسپانسر و پیراهن تیم ملی هندبال بانوان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ بهابادی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه تمرین تیم ملی بانوان گفت: اینکه چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفتیم در هندبال قهرمانی آسیا شرکت کنیم شاید به بخشنامه ای بر می شود که یک ماه پیش از سوی کنفدراسیون آسیا ارسال شد و استراتژی فدراسیون در هندبال بانوان را تغییر داد. بنا بود در بخش پشتوانه سازی و تیم های پایه اقدام کنیم و از بزرگسالان در راستای ارتقای سطح فنی تیم های پایه استفاده کنیم اما برنامه تغییر کرد. با درخشش کره و ژاپن در جهان سهمیه آسیا منوط به حضور 12 تیم به 6 سهمیه رسید.

وی تاکید کرد: علی رغم اینکه در برنامه و بودجه 1400 این اعزام را پیش بینی نکرده بودیم اما حتی اگر یک درصد شانس وجود دارد تصمیم گرفتم این شانس را از دختران نگیریم.

پاکدل شرح داد: کره جنوبی، چین، ژاپن، ازبکستان وقزاقستان از ما فاصله گرفتند که بخشی از آن به عملکرد فدراسیون در سال های گذشته بر می شود امادر نهایت ما تمام توان را به کار می گیریم تا اتفاق خوبی رقم بخورد. دو بازیکن از روسیه به نام مهمان در تیم ملی حضور دارند تا در راستای آمادگی هر چه بیشتر به بازیکنان ما کمک کنند.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: دنبال این بودیم بخشی از هزینه ها از طریق اسپانسر تامین شود و با حسامی، مدیر اشتادسازه جلسه داشتیم و این شرکت حامی مالی تیم در بازی های قهرمانی آسیا شد و امروز رسما حامی مالی را معرفی کردیم . با توجه به تحرک بالا در رشته هندبال، لباس و پوشش قبلی مقداری مشکل ساز شده بود. با پیگیری های دهقانی نایب رئیس و موافقت وزارت ورزش مدل تازه لباس در لیگ و قهرمانی آسیا استفاده خواهد شد و مطمئنا به مسائل فنی کمک خواهد کرد.

حسامی، مدیر عامل اشتاد سازه هم گفت: باشگاه ما تصمیم گرفت حمایت مالی از تیم بانوان داشته باشد و فدراسیون هندبال هم حمایت کامل را از این تیم انجام داد و فقط همت بازیکنان لازم است تا برای نخستین بار به جام جهانی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1447

به "رونمایی از اسپانسر و پیراهن تیم ملی هندبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اسپانسر و پیراهن تیم ملی هندبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید