سقوط بازار ها در 2022 رقم می خورد، بیت کوین بیشترین آسیب را خواهد دید!

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران - در زیر پیش بینی های اقتصاد دان برجسته آقای هری دنت در خصوص بازار های اقتصادی و ارز های دیجیتال می خوانیم.

سقوط بازار ها در 2022 رقم می خورد، بیت کوین بیشترین آسیب را خواهد دید!

نوسانات اخیر بازار ناشی از صورت جلسه فدرال رزرو برای افشای یک جدول زمانی تهاجمی تر و کاهش نرخ بهره باعث شده است که بعضی از کارشناسان سقوط بازار را در سال 2022 پیش بینی نمایند.

هری دنت، اقتصاددان و بنیانگذار HS Dent Publishing، در تبادل نظر با کیتکو نیوز، درباره آنچه که به گفته او بزرگترین رکود مالی در امسال خواهد بود، صحبت کرد.او هشدار داد کهاین بزرگترین سقوط خواهد بود. بزرگترین رکود زندگی شما.

به گفته آقای دنت، سرمایه گذاران باید قبل از نابودی کامل بازار، فروش را در حال حاضر در نظر بگیرند: من می گویم سهام به طور کلی رفتاری مانند سقوط 1929 تا 1932 را تجربه خواهد نمود.

من 87 درصد سقوط را برای S&P 500 و شاید کمی بالاتر برای نزدک برآورد می کنم. بنابراین آنطور که مشاوران مالی می گویند، این چیزی نیست که بخواهیم با آن کنار بیاییم و فقط تعادل را دوباره ایجاد کنیم. او اضافه نمود: شما باید از این جهت خارج شوید و سپس در اواخر سال 2023 فرصت خرید در سرمایه گذاری های بلندمدت را خواهیم داشت.

سقوط بازار در نیمه اول سال 2022 آغاز می گردد

علاوه بر این، این اقتصاددان پیشنهاد کرد که اولین سقوط باید در سه ماه اول سال 2022 رخ دهد.

فکر می کنم در سه ماه آینده سقوط آغاز می گردد و شما اولین ریزش را، طبق تاریخ، ظرف سه ماه بعد از آن خواهید دید.

بنابراین در نیمه اول امسال، فکر می کنم که شما شاهد این سقوط 45 تا 55 درصدی خواهید بود و این اتفاق سریع رخ خواهد داد. بازار چقدر بیشتر می تواند بالا برود در حالی که همه چیز از قبل تا این حد در برابر همه اتفاقات افزایش یافته است.

آقای دنت فاش کرد که لازم نیست محرکی وجود داشته باشد، و اوج سال 2000 اولین حباب فناوری را به عنوان مثالی ارائه کرد که در آن هیچ محرکی، رکود مالی و کاهش قابل توجهی در اقتصاد وجود نداشت. به گفته این کارشناس مالی، در حال حاضر، سهام تازه ارزهای دیجیتال هستند که در نزدک گنجانده نشده اند، اما همان عملکردی را دارند که سهام اینترنتی، در سال 1999 و اوایل سال 2000 انجام دادند.

بیت کوین بیشترین ضربه را خواهد دید

در نهایت، دنت معتقد است که بیت کوین در طول سقوط، بیشترین ضربه را نسبت به سایر بازارها خواهد دید و تا حدود 7000 دلار کاهش می یابد.

با این حال، او بر این باور است که ارز دیجیتال، بخش فناوری نوظهور بعدی است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1704

به "سقوط بازار ها در 2022 رقم می خورد، بیت کوین بیشترین آسیب را خواهد دید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سقوط بازار ها در 2022 رقم می خورد، بیت کوین بیشترین آسیب را خواهد دید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بازار ها در 2022 رقم می خورد، بیت کوین بیشترین آسیب را خواهد دید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید