سمینار مجازی تحریم&zwnjهای یکجانبه و همه گیری کرونا در وین

به گزارش دنیای راه راه، سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل از برگزاری سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و تاثیرات آن در پرتو همه گیری کرونا، دهم آذر ماه و در وین اطلاع داد.

سمینار مجازی تحریم&zwnjهای یکجانبه و همه گیری کرونا در وین

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و تاثیرات آن ها در پرتو همه گیری کرونا در وین برگزار می گردد.

کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، از برگزاری سمینار مجازی تحریم های یکجانبه و تاثیرات آن ها در پرتو همه گیری کرونا در وین اطلاع داد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود این سمینار به ابتکار نمایندگی های دائم ایران، کوبا و ونزوئلا در وین در روز دوشنبه 10 آذر ماه و با مشارکت گزارشگر ویژه اقدامات زورمدارانه یکجانبه سازمان ملل، رئیس مرکز همکاری های جنوب، سفرا و نمایندگان 36 کشور و به طور مجازی برگزار می گردد.

به گزارش فارس، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز چهارشنبه پنجم آذر در نشست فورای آریای شورای امنیت طی سخنانی با بیان اینکه تحریم ها، اقتصاد، دسترسی به سیستم های اقتصادی و ذخایر خارجی و حتی غذا و دارو را مختل می نماید، به تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره و عنوان نمود: ایران بیش از 40 سال تحت تحریم های آمریکا بوده است. ایران در حال حاضر با گسترده ترین تحریم هایی روبرو است که تا به امروز بر هیچ کشور دیگری اعمال نشده و این تحریم ها به شدت مانع کوشش های ما در مبارزه با همه گیری کرونا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1086

به "سمینار مجازی تحریم&zwnjهای یکجانبه و همه گیری کرونا در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمینار مجازی تحریم&zwnjهای یکجانبه و همه گیری کرونا در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید