سیتی 0-2 یونایتد؛ سولسشر ترمز سیتیزن ها را کشید خبرنگاران

به گزارش دنیای راه راه، منچستریونایتد با ارائه یک نمایش حساب شده با دو گل از سد منچسترسیتی عبور کرد.

سیتی 0-2 یونایتد؛ سولسشر ترمز سیتیزن ها را کشید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در مهم ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی صدرنشین در استادیوم اتحاد میزبان منچستر یونایتد رده دومی بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-0 به سود شیاطین سرخ پایان یافت.

این منچستر یونایتد بود که کار را طوفانی شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست یافت. خطای گابریل ژسوس روی آنتونی مارسیال باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار برونو فرناندز پشت توپ ایستاد و دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه 1-0 گردد.

بعد از گذشت دقایق ابتدایی که منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار داشت رفته رفته سیتی بر بازی مسلط شد و در دقیقه 23 یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را هم توسط رحیم استرلینگ از دست داد.

در دقیقه 24 الکساندر زینچنکو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه بسیار خوب او با واکنش بهتر دین هندرسون همراه شد تا بازی با همان یک گل به سود یونایتد ادامه پیدا کند.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد منچسترسیتی می توانست با نتیجه تساوی به رختکن برود اما ضربه ریاض محرز در دهانه دروازه به گابریل ژسوس تا این اتفاق رخ ندهد.

منچسترسیتی می توانست در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم کار را به تساوی بکشاند اما ضربه رودری با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 50 و برخلاف جریان بازی منچستریونایتد گل دوم را هم وارد دروازه سیتی کرد. لوک شاو روی پاس مارکوس راشفورد توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا نتیجه 2-0 گردد.

در دقیقه 69 منچستریونایتد تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم هم پیش رفت اما آنتونی مارسیال در مصافی تک به تک با دروازه منچستر سیتی مغلوب ادرسون شد تا بازی با همان دو گل به سود شیاطین سرخ دنبال گردد.

در ادامه منچسترسیتی چند موقعیت روی دروازه یونایتد ایجاد کرد اما در باز کردن قفل دروازه حریف ناکام بود تا بازی با همان دو گل به سود شیاطین سرخ پایان پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1289

به "سیتی 0-2 یونایتد؛ سولسشر ترمز سیتیزن ها را کشید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی 0-2 یونایتد؛ سولسشر ترمز سیتیزن ها را کشید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید