شرایط استقلال خوب نیست اما شانسش برای پیروزی زیاد است

به گزارش دنیای راه راه، کامیار کاردار در گفتگو با خبرنگاران گفت: در روزهای دربی، همه نگاهها معطوف به این مسابقه است و این رویداد در کانون توجه قرار می گیرد. لحظه به لحظه این بازی تا ابد در تاریخ ثبت می شود و بسیاری از هواداران فارغ از جنسیت، قومیت و ملیت کنار یکدیگر به تماشای این دیدار می نشینند.

شرایط استقلال خوب نیست اما شانسش برای پیروزی زیاد است

وی افزود: در دربی ها همیشه تیم قوی تر برنده نیست و بعضاً تیمی که شرایط خوبی نداشته، توانسته در این بازی پیروز شود.

پیشکسوت آبی پوشان شرح داد: استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و تغییرات زیاد نفرات اصلی و ذخیره باعث شده تا مانند هر سال، شروع خوبی در مسابقات لیگ نداشته باشد.

کاردار بیان داشت: بزرگترین انتقاد وارده به مدیریت باشگاه نیز همین تغییرات زیاد در چرخه بازیکنان است که ثبات را از این تیم گرفت.

وی شرح داد: یکی دیگر از مسائل قابل توجه، فقدان بزرگتر در تیم است. بازیکنانی نظیر پژمان منتظری و امید ابراهیمی می توانستند به بهترین نحو این نقش را ایفا کنند.

مهاجم پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: پس از شروع نه چندان خوب استقلال، می توان به دربی امیدوار بود. چرا که برتری نسبی سرخ پوشان پیش از این بازی انتظار را از آنها بالا برده و همین موضوع باعث ایجاد فشار روانی بر بازیکنان این تیم درون زمین می شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: تیم هنوز با تفکرات استراماچون به طور کامل آشنا نشده و بازیکنان جدید هم درک متقابل از هم پیدا نکرده اند.

کامدار با اشاره به توانایی فردی برخی از بازیکنان استقلال همچون شجاعیان و قائدی بیان داشت: این بازی می تواند یک نقطه عطف برای آبی پوشان باشد و شاگردان استراماچونی می توانند با یک پیروزی با ارزش در این بازی ورق رقابت با پرسپولیس را کاملا به سود خود برگردانند. اتفاقی که به شخصه امیدوارم روی دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 72

به "شرایط استقلال خوب نیست اما شانسش برای پیروزی زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استقلال خوب نیست اما شانسش برای پیروزی زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید