شکایت باشگاه سپاهان از دادرس؛ اینگونه موضع گیری ها شائبه مهندسی و جانبداری از تیم خاصی نیست؟

به گزارش دنیای راه راه، باشگاه سپاهان اصفهان پس از رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و تایید حکم کمیته انضباطی درباره نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس و جریمه 150 میلیون تومانی بیانیه ای صادر کرد.

شکایت باشگاه سپاهان از دادرس؛ اینگونه موضع گیری ها شائبه مهندسی و جانبداری از تیم خاصی نیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در این بیانیه آمده است: بنام خداوند عدالت گستر بی همتا

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با هفت دهه حضور پرافتخار در عرصه ورزش کشور هم اکنون با برخورداری از 80 تیم و 3500 ورزشکار سازمان یافته در رده ها و رشته های مختلف ورزشی ؛ اولین تیم شهرستانی که قهرمان مسابقات لیگ برتر شد، دارای 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی جام حذفی، نایب قهرمان جام باشگاه های آسیا ودوازده دوره حضور در آن، تنها تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه های دنیا؛ همیشه اخلاق و قانون مداری را سرلوحه امور خود قرارداده با ترویج انضباط و تبعیت از قانون زبانزد خاص و عام ورزش کشور و آسیا بوده و در مقابل ارائه این رفتار حرفه ای انتظار دارد مراجع ذیصلاح و نظارتی حوزه ورزش کشور نیز در بزنگاه های حساس ، در اجرای عدالت و تبعیض زدایی از محافل ورزشی اهتمام ویژه ورزند.

متاسفانه روز اعلام رای کمیته استیناف در مورد بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس در اقدامی غیر حرفه ای ، غیر اخلاقی و دور از شان ورزش و اهالی آن ، یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با استفاده از الفاظی سخیف این باشگاه عظیم و مردمی را در مقابل دوربین و خبرنگاران خطاب قرار داده که مواضع ناحق ایشان موجب تکدر خاطر طرفداران خونگرم آن شده است.

لذا این باشگاه ضمن حفظ حقوق خود مبنی بر ثبت شکایت از ایشان در مراجع ذیصلاح ، بیان می دارد، ((چه خوشا که شاهد از غیب رسید)) اینگونه اظهارات سندی محکم بر عدم بی طرفی در قضاوت ایشان در بالاترین صندلی قضایی فدراسیون است! در اینجا لازم به یادآوری ماجرای شکایت بورنو سزار در فیفا است، که باشگاه سپاهان به عنوان یکی از معدود باشگاه های ایرانی با تبحر و تجربه مدیران خود پرونده حقوقی پرداخت جریمه یک میلیون و سیصد هزار دلاری را در دادگاه عالی ورزش (CAS) به دریافت خسارت 370 هزار دلاری از طرف مقابل تبدیل کرده و نه تنها در سوییس هزینه ای نداشته بلکه موجب درآمد زایی نیز شده است.

حال پرسش اینجاست با عنایت به اظهارات توهین آمیز این فرد به باشگاه سپاهان و همچنین به دادگاه عالی ورزش (CAS)، آیا وی واجد شرایط اصل بی طرفی و اجرای عدالت در قضاوت های خود در پرونده اخیر و پرونده های آینده است؟ آیا ناخودآگاه اینگونه موضع گیری ها شائبه مهندسی آرا و جانبداری از تیم خاصی را به اذهان متبادر نمی نماید؟ آیا همه تیم های ورزشی از نگاه ایشان یکسانند؟ آیا این دست مصاحبه ها مورد تایید چهار عضو دیگر کمیته استیناف هم بوده و احتمالا اصل بی طرفی اعضا را نیز تحت الشعاع قرار نمی دهد، یا صرفا نظر شخصی ایشان در مقابل دوربین ها است؟ قضاوت عادلانه را به اذهان شریف مردم عزیز می سپاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 692

به "شکایت باشگاه سپاهان از دادرس؛ اینگونه موضع گیری ها شائبه مهندسی و جانبداری از تیم خاصی نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه سپاهان از دادرس؛ اینگونه موضع گیری ها شائبه مهندسی و جانبداری از تیم خاصی نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید