غفوری: ما 200 درصد پشت سرمربی مان هستیم، احساس می کنیم می خواهند ما را بازی دهند

به گزارش دنیای راه راه، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، او و دیگر عوامل این تیم 200 درصد پشت سرمربی ایتالیایی آبی پوشان هستند.

غفوری: ما 200 درصد پشت سرمربی مان هستیم، احساس می کنیم می خواهند ما را بازی دهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وریا غفوری پس از فزونی 5 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا باید یاد پیشکسوتان عزیز منصور پورحیدری و ایرج دانایی فر و سایر بزرگان را زنده نگه داریم. امروز برای استقلال شادم که به جایگاهی رسیده است که تا این حد زیبا بازی می نماید. با زحمات سرمربی و تلاشی که از روز اول داشتیم این نتایج کسب می گردد. ما شاهد این بودیم که استراماچونی از ابتدا برای تیم چه تلاشی می کرد تا هفته به هفته وضعیت بهتر گردد. من اینجا (نشست خبری) حضور دارم تا از طرف بازیکنان بگویم که ما 200 درصد پشت سرمربی مان هستیم. هر چیزی را در این چند وقت دیده ایم و شنیده ایم. متأسفانه فقط بدقولی های بوده است. در این حد که احساس می گردد که آنها قصد دارند ما را بازی دهند.

وی ادامه داد: تمام این اتفاقات باعث شده است تا حس بدی به ما دست داده گردد. هر دفعه می گویند هفته بعد و چند روز دیگر مسائل حل می گردد و یا می گویند که چک داریم و پاس نمی گردد. مسائل دیگری هم داریم که این مسائل ما را ناراحت نموده است. استقلال هواداران میلیونی دارد. چرا به آنها بی احترامی می کنید؟ چرا به استقلالی که بردنش می تواند نیمی از جامعه را شاد کند این قدر بی توجهی می کنید؟ واقعیت فوتبال تلخ است و شاید به عنوان یک فوتبالیست نتوانم این حرف ها را بزنم، اما به عنوان یک هوادار ورزش و فوتبال باید بگویم, مشکل ما این است که فقر مدیر فوتبالی و ورزشی داریم. امیدواریم این مسائل حل گردد و با وجود مدیران بهتر این وضعیت درست گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 238

به "غفوری: ما 200 درصد پشت سرمربی مان هستیم، احساس می کنیم می خواهند ما را بازی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: ما 200 درصد پشت سرمربی مان هستیم، احساس می کنیم می خواهند ما را بازی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید