فارس من، شرکت مخابرات ایران درباره مطالبات کارکنان شهرقم جوابگو باشد

به گزارش دنیای راه راه، شرکت مخابرات ایران درباره موضوع تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات قم به رغم پیگیری های مکرر خبرنگاران پاسخی نداد.

فارس من، شرکت مخابرات ایران درباره مطالبات کارکنان شهرقم جوابگو باشد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرگزاری این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات قم را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در متن مطالبه کارکنان مخابرات شهر قم آمده است: انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم در نامه ای به سازمان حسابرسی با توجه به پذیرش تعهدات کارفرما در قبال کارکنان و بازنشستگان مخابرات، خواهان شفاف شدن بدهی ناشی از پذیرش این تعهدات و تحت نظارت حسابرسان سازمان حسابرسی در حساب های اقتصادی شرکت مخابرات شد.

میثم باقری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم در نامه خود خطاب به عظیم اصل مدیرعامل و رئیس هیئت عامل سازمان حسابرسی ضمن اشاره به صورت جلسه امضا شده بین نمایندگان تشکل های کارگری مخابرات و نمایندگان مدیریت و مالکیت مخابرات در 17 آذر ماه سال 98 که در آن تمامی تعهدات مندرج در بند 6 تصویب نامه شماره163955/ت/36544/هـ مورخ 8 اسفند 1385 هیأت وزیران در قبال کارکنان و بازنشستگان مخابرات از جانب سهامداران عمده مخابرات پذیرفته شده، تأکید نموده است.

مدیریت و مالکیت مخابرات تعهد نموده اند آئین نامه استخدامی و پرسنلی شرکت مخابرات را که با شماره 89/24 مورخ 30 مرداد 1389 به تصویب رسیده را بدون تنازل ابلاغ و اجراء نمایند.

نماینده عالی جامعه کارگری کارکنان مخابرات استان قم در این نامه که رونوشت هایی از آن برای مهدی صفری مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین و مالک بلوک سهام مدیریتی شرکت مخابرات و رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و دژپسند وزیر اقتصاد ارسال شده، از مدیرعامل سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی مخابرات درخواست نموده است که ترتیبی اتخاذ کند تا بر اساس استانداردهای حسابداری و حسابرسی میزان بدهی ناشی از پذیرش و اجرای تعهدات مذکور با نظارت حسابرسان آن سازمان ، به نحو مطلوب در حسابهای اقتصادی شرک مخابرات شفاف گردد.

براساس این گزارش، موضوع تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات قم را خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند اما بعد از چندین بار تماس تلفنی و گفت وگو با بیت خواه مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران قرار شد موضوع را پیگیری و پاسخ مطالبات کارکنان را بدهند اما متأسفانه هیچ پاسخی بعد از بارها تماس تلفنی از سوی شرکت مخابرات درباره مصالبات کارکنان شهرقم پاسخ داده نشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 712

به "فارس من، شرکت مخابرات ایران درباره مطالبات کارکنان شهرقم جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، شرکت مخابرات ایران درباره مطالبات کارکنان شهرقم جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید