فیلم ، زندگی اسرارآمیز همسر سابق پوتین ، ماجرای طلاق

به گزارش دنیای راه راه، لیودمیلا اوخرتنایا (پوتینا)، همسر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که 30 سال با او زندگی مشترک داشت، در سال 2013 از او جدا شد و از آن به بعد خبر چندانی از او منتشر نشده است.

فیلم ، زندگی اسرارآمیز همسر سابق پوتین ، ماجرای طلاق

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزنس اینسایدر، اخبار چندانی از زندگی خانوادگی پوتین و همسرش که دو دختر به نام یکاترینا و ماریا دارند تا به حال در دست نبوده است.

لیودمیلا در اوائل دهه 1980 با ولادیمیر پوتین دیدار کرد. او در آن هنگام مهماندار آئروفلوت خطوط هوایی روسیه بود. لودمیلبا به زبان های فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است.

آن دو در سال 1983 هنگامی که پوتین جاسوس کاگ ب بود، ازدواج کردند. پوتین در هه 1990 کار برای دولت روسیه را آغاز کرد.

لیودمیلا مجبور شد جاه طلبی های خودش را به خاطر شوهرش کنار بگدارد. با این حال علاقه ای به ایفای نقش بانوی اول روسیه نداشت. او پس از جدایی از پوتین در سال 2013 گفت که از کانون توجه رسانه ها بودن متننفر است. او گفت: زندگی مشترک ما به این علت انتها یافت که ندرتا یکدیگر را می دیدیم.

او پس از طلاق از چشم رسانه ها دور ماند تا هنگامی که در سال 2016 اعلام شد با مردی که 20 سال از او کوچک تر است، به نام آرتور اوخرتنی ازدواج کرده است. آن دو ویلایی به قیمت 7.46 میلیون دلار در فرانسه خریدند و در آنجا زندگی می کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 293

به "فیلم ، زندگی اسرارآمیز همسر سابق پوتین ، ماجرای طلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، زندگی اسرارآمیز همسر سابق پوتین ، ماجرای طلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید