قرارداد یک تیمِ استقلال رو به اتمام است

به گزارش دنیای راه راه، از چند روز قبل زمزمه های تمدید قرارداد ستاره های استقلال مطرح شده است. در این باره مدیران باشگاه وعده دادند که اجازه نمی دهند مانند گذشته بازیکنان سر از تیم های دیگر بیاورند. با این حال اما نگرانی های زیادی در این خصوص وجود دارد.

قرارداد یک تیمِ استقلال رو به اتمام است

با ما همراه باشید و درباره کلاه عطا بیشتر بدانید.

هواداران استقلال نگران هستند که با سرانجام مسابقات داخلی و لیگ بیستم، ستاره ها راهی تیم های دیگر بشوند و دیدارهای حذفی آسیا در استقلال نباشند. این مسئله سال گذشته درباره علی کریمی و روزبه چشمی رخ دادو حالا استقلالی ها نگرانند بازهم شاهد چنین مسائلی باشند.

از این رو هواداران استقلال از همین حالا پیگیر تمدید با ستاره های تیم شان هستند. خصوصا حالا که قرارداد 10 بازیکن در سرانجام فصل تمام می گردد و تعیین نیست چه آینده در انتظار آنها است.

با آنالیز شرایط قراردادی بازیکنان کنونی استقلال می توان دریافت سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته 10 بازیکنی هستند که قراردادهایشان در سرانجام فصل تمام می گردد و باشگاه باید از حالا برای حفظ آنها اقدام کند.

در این بین داریوش شجاعیان قرارداد مشروط با استقلال دارد و محتمل است در صورت دریافت مبلغ ماندگار شدنش زودتر از سایرین تعیین گردد.

تمام شدن قرارداد 10 ستاره استقلال در سرانجام فصل باعث نگرانی هواداران است. حال باید دید مدیران باشگاه استقلال که اعلام نموده اند فعالیت هایشان برای تمدید قرارداد ستاره ها شروع شده چه کاری از پیش می برند و در نهایت برای فصل بعد کدام بازیکنان قرارداد خود را تمدید می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1415

به "قرارداد یک تیمِ استقلال رو به اتمام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد یک تیمِ استقلال رو به اتمام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید