لغو بزرگترین رزمایش انتقال نیروهای آمریکا به اروپا به دلیل شیوع کرونا

به گزارش دنیای راه راه، بزرگترین رزمایش انتقال نیروهای آمریکایی به اروپا در 25 سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه کاره به سرانجام رسید.

لغو بزرگترین رزمایش انتقال نیروهای آمریکا به اروپا به دلیل شیوع کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، ایالات متحده آمریکا عظیمترین رزمایش انتقال نیروهای خود به اروپا از 25 سال گذشته را به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف می نماید.

به نوشته این روزنامه آلمانی این رزمایش موسوم به Defender Europe 20 به رهبری آمریکا به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است.

یک سخنگوی وزارت دفاع آلمان روز دوشنبه در برلین این خبر را اعلام نموده و گفت: تا آنجا که من می دانم این تصمیم از طرف آمریکایی ها گرفته شده که این رزمایش را حالا به شکلی منظم انتها دهند.

به گفته وی تا کنون حدود 5500 سرباز آمریکایی برای این رزمایش به آلمان وارد شده بودند. کشتی هایی که در راستا آلمان در حرکت بودند تغییر جهت داده اند. همچنین همه قسمت های فعال این رزمایش هم از طرف آلمان لغو شده است. ارتش آلمان حالا مشغول حمایت های لجستیکی برای بازگرداندن منظم نیروهای آمریکایی است.

این رزمایش به عنوان عظیمترین مانور انتقال نیروهای آمریکایی به اروپا در 25 سال گذشته مطرح بود.

ارتش آلمان هم چند روز پیش به عنوان یکی از سازمان دهندگان عظیمترین رزمایش انتقال سربازان آمریکایی به اروپا موسوم به DEFENDER 2020 اعلام نمود که به علت شیوع کرونا در این رزمایش شرکت نمی نماید. این رزمایش برای انتقال سربازان آمریکایی به اروپا صورت گرفته است. هدف اصلی این رزمایش توانایی ارتش آمریکا برای انتقال نیروهای زمینی از پایگاه های آمریکا به بنادر سواحل شرقی این کشور و سپس بندرگاه های اروپاست.

در این مانور مشترک عظیم که قرار بود در آلمان، لهستان و کشورهای بالتیک برگزار گردد مقرر بود حدود 18 کشور عضو ناتو با 37 هزار نیرو مشارکت نمایند. آمریکا قرار بود دراین رزمایش بیش از 20 هزار نیرو به اروپا بفرستد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 585

به "لغو بزرگترین رزمایش انتقال نیروهای آمریکا به اروپا به دلیل شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو بزرگترین رزمایش انتقال نیروهای آمریکا به اروپا به دلیل شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید