مامور پلیس، ناجی 2 راننده گرفتار در سیلاب

به گزارش دنیای راه راه، مامور وظیفه شناس پاسگاه طبر در شهرستان جاجرم، با به خطر انداختن جان خود در میان سیلاب، دو سرنشین گرفتار در کامیون را نجات داد.

مامور پلیس، ناجی 2 راننده گرفتار در سیلاب

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته بارش باران موسمی بهاری در شهرهای شرقی و شمال شرق کشورمان سیلاب به راه انداخت و استان خراسان شمالی نیز گرفتار این سیلاب شده بود.

ماموران پاسگاه طبر در شهرستان جاجرم با توجه به این که سیلاب شدیدی جاده محور سنخواست به بجنورد را در بر گرفته بود به آنجا رفتند و یکی از ماموران با به خطر انداختن جان خود در میان سیلاب، توانست جان دو سرنشین کامیون را نجات دهد.

ستوان دوم خداداد فاخر، 42ساله، همان مامور فداکار است که از دو سال قبل به پاسگاه طبر شهرستان جاجرم استان خراسان شمالی منتقل شد.

فاخر درباره نجات دو سرنشین کامیون گرفتار به جام جم گفت: شانزدهم اردیبهشت سال جاری شیفت کاری ام در پاسگاه بود. سیلاب در جاده سنخواست به بجنورد به راه افتاده بود. همکارانم ابتدا به آنجا اعزام شده و توانسته بودند بعضی از رانندگان را از محل دور نمایند. با درخواست آنها برای یاری، ساعت 23 و 30 دقیقه راه افتادم و به جاده رسیدم. مشاهده کردم در بخشی از سیلاب خودروی پراید و کامیونی گیر افتاده اند. وارد سیلاب شده و سمت پراید رفتم که دیدم راننده در آن نیست و خودرو را در سیلاب گذاشته و رفته است. خودم را به کامیون رساندم. دو نفر در آن بودند که خودرو را ترک نمی کردند. آنها در جهت نیشابور گرفتار شده بودند. کامیون تنها سرمایه زندگی شان بود و می ترسیدند که اگر این خودرو در سیلاب بماند، از بین برود. حجم سیلاب و گل ولای زیاد بود و آب تا کمرم می آمد. ابتدا یکی از سرنشینان کامیون را از داخل سیلاب عبور داده و به محل امن رساندم. هر لحظه به دلیل حجم بالای سیلاب ممکن بود جانم را از دست بدهم اما جان نفر دوم در خطر بود. دوباره خود را به سیلاب زده و سمت کامیون رفتم و توانستم نفر دوم را هم پیاده نموده و به محل امن برسانم. بعد لودرهای راهداری رسیدند و توانستیم کامیون و پراید مانده در سیلاب را بیرون بیاوریم. ساعت 4 صبح بود که محل را ترک کردیم و به پاسگاه آمدم.

معصومه ملکی - حوادث / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1359

به "مامور پلیس، ناجی 2 راننده گرفتار در سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مامور پلیس، ناجی 2 راننده گرفتار در سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید