مجوزی برای ساخت هتل در جنگل فندقلو صادر نمی گردد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، احد حسن زاده شامگاه پنج شنبه در حاشیه همایش ملی پاکسازی تفرجگاه ها و مکان های گردشگری بین جاده ای در جمع خبرنگاران توضیح داد: فندقلو جزو ذخیره گاه های جنگلی کشور است و با دقت نسبت به حفاظت از آن اقدام می گردد.

مجوزی برای ساخت هتل در جنگل فندقلو صادر نمی گردد

وی در مورد درخواست بعضی دستگاه های اجرایی برای ساخت مراکز اقامتی در این جنگل اضافه نمود: مجوزی برای ساخت مرکز اقامتی و هتل صادر نمی کنیم و در نظر داریم در قالب طرح جامع جنگل داری این جنگل را توسعه دهیم.

معاون فنی منابع طبیعی و آبخیز داری استان به برنامه ریزی جهت کاشت 150 هزار اصله درخت فندق در فندقلو طی امسال اشاره نمود و اضافه نمود: این تعداد برابر با توسعه جنگل به اندازه 200 هکتار است و اگر اعتبار تامین گردد اجرا خواهد شد.

حسن زاده با بیان اینکه فندقلو 19 سامان دارد و در مجموع 21 هزار هکتار است، اضافه نمود: به منظور جلوگیری از تخریب جنگل و تغییر کاربری اراضی آن در کوشش هستیم مشارکت گروه های مردمی به ویژه ساکنین اطراف آن را جلب کنیم.

وی به تشویق ساکنین و کشاورزان منطقه به کاشت درخت فندق اشاره نمود و متذکر شد: این مهم علاوه بر احیای جنگل می تواند به معیشت ساکنین نیز یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 492

به "مجوزی برای ساخت هتل در جنگل فندقلو صادر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوزی برای ساخت هتل در جنگل فندقلو صادر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید