مقاله: بهترین رستوران های شهر نیویورک

به گزارش دنیای راه راه، کتز همواره شلوغ است و یک قاعده در این رستوران وجود دارد: شما به پیشخدمت سفارش می دهید، او از شما می پرسد که آیا گوشت تان چرب باشد یا نه و سپس تیکت شما را مهر میکند، شما برای دریافت سیب زمینی و نوشیدنی، مهر های بیشتری دریافت می کنید، سپس می نشینید، غذا میخورید و هنگام خروج به صندوقدار پول غذا را پرداخت می کنید. البته ان هم فقط به صورت نقدی (انها در پشت صندوق یک دستگاه خودپرداز دارند). ساندویچ ها بسیار عظیم هستند و مطمئنا شما بخشی از ساندویچتان را به خانه خواهید برد. نوشیدنی ای که در این رستوران سرو میشود نوشابه دکتر Browns Cel-Rays Sod است که طعم بی نظیری دارد.

مقاله: بهترین رستوران های شهر نیویورک

یک منوی جداگانه نیز وجود دارد که Soigné نامیده میگردد. اگر میهمان هتل میکل آنژ، یا هتل کنراد نیویورک هستید یا میخواهید از شر سرو صدای جنون امیز منهتن خلاص شوید - رزرو یک میز در Le Bernardin را باید در لیست کارهای خود قرار دهید.

گفته می گردد که نیویورک نسبت به فلورانس ایتالیا دارای تعداد بیشتری رستوران ایتالیایی است و علاوه بر این، رستورانهای ایتالیایی محلی ان نیز بیشتر هستند.. Il Gattorpardo (Leopard) یک رستوران سه طبقه شیک است که در دارالمساکین سابق Beaux Arts Nelson Rockefeller ساخته شده و صاحب آن، Gianfranco Sorrentino متولد سیسیل و همسرش پائولا، به همراه سرآشپز Vito Gnazzo متولد ناپل ترکیبی از بهترین غذاها را در این رستوران ارائه می دهند.منوی انها شامل Crudo branzino، تیمبالوی قارچ وحشی و سیب زمینی و همچنین پاستاهای لذیذی اعم از انواع ماکارونی ها با سس ژنوو، لازانیا دی کارنو و کوفته های کوچک، ریکوتا و مازارلای دودی است.

منبع مقاله: بهترین رستوران های شهر نیویورک

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1158

به "مقاله: بهترین رستوران های شهر نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین رستوران های شهر نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید